چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل حوزه استاندار: محتوا وخروجی جلسات در استان با جدیت بررسی و کنترل می شود

  سیدمحمد موحدپور در نشست ساماندهی جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف استان، افزود: برخی از جلسات و نشست ها کم محتوا و فاقد خروجی عینی و مثبتی هستند و بازده  قابل محسوس و مشخصی در جهت گره گشایی از مشکلات و توسعه این استان از خود نشان نمی دهند. وی، یکی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16339
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۶

 

سیدمحمد موحدپور در نشست ساماندهی جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف استان، افزود: برخی از جلسات و نشست ها کم محتوا و فاقد خروجی عینی و مثبتی هستند و بازده  قابل محسوس و مشخصی در جهت گره گشایی از مشکلات و توسعه این استان از خود نشان نمی دهند.

وی، یکی از نواقص در این زمینه را پیگیری نکردن و اجرایی نشدن برخی از مصوبات و عدم تحقق تعهدات جلسات و شوراها برشمرد و اظهار داشت: بارها اتفاق افتاده که دستگاهی با گذشت مدتی از نشست یک کارگروه تخصصی، اما مصوبه مربوط به خود را اجرایی و عملیاتی نکرده است.

موحد پور، نحوه زمان بندی برگزاری جلسات و کارگروه های مختلف در دو مقطع شش ماهه از سال و همراهی و مشارکت ضعیف دستگاه ها در این راستا را از دیگر مشکلات و چالش های موجود در استان دانست.

وی با بیان اینکه، جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف در استان با محوریت دفتر حوزه استانداری انجام می شود، بر همراهی و مشارکت بیشتر دستگاه های مختلف برای ساماندهی و برنامه ریزی اصولی در این خصوص تاکید کرد.

مدیرکل حوزه استاندار، تداخل جلسات، سردرگمی اعضا بویژه خبرنگاران و رسانه ها برای حضور و پوشش خبری جلسات را از دیگر مشکلات و چالش های مهم در این زمینه عنوان کرد.

موحدپور یادآور شد: اصحاب رسانه باید برای حضور و پوشش خبری، یا اینکه جلسه و کارگروهی محرمانه و امنیتی است از قبل مطلع باشند.

وی تاکید کرد: در برپایی جلسات، دبیرکارگروه و یا جلسه باید اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را با مدیرکل دفتر استاندار و حوزه روابط عمومی استانداری حداقل یک روز قبل از برگزاری نشست انجام دهد.

آمریکا تلاش خواهد کرد القا کند ایران دشمن اعراب است، نه اسرائیل
دنبال کنید

موحدپور از تدوین شیوه نامه اجرایی تشکیل جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف از سوی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دفتر حوزه استانداری خبر داد و گفت: این شیوه نامه بزودی در شورای اداری استان مطرح و به تصویب خواهد رسید.

به گفته وی: با اجرا و عملیاتی کردن این شیوه نامه بسیاری از چالش ها و مشکلات موجود در نحوه برگزاری جلسات مختلف در استان رفع خواهد شد.

موحدپور تصریح کرد: این شیوه نامه پس از تصویب و ابلاغ به دستگاه های مختلف به عنوان یک راهبرد و استراتژی مشخص در زمینه ساماندهی ونظم بخشی به نحوه تشکیل جلسات، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

ج/۲۳۸

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi