پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل حوزه استاندار: محتوا وخروجی جلسات در استان با جدیت بررسی و کنترل می شود

  سیدمحمد موحدپور در نشست ساماندهی جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف استان، افزود: برخی از جلسات و نشست ها کم محتوا و فاقد خروجی عینی و مثبتی هستند و بازده  قابل محسوس و مشخصی در جهت گره گشایی از مشکلات و توسعه این استان از خود نشان نمی دهند. وی، یکی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16339
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۶

 

سیدمحمد موحدپور در نشست ساماندهی جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف استان، افزود: برخی از جلسات و نشست ها کم محتوا و فاقد خروجی عینی و مثبتی هستند و بازده  قابل محسوس و مشخصی در جهت گره گشایی از مشکلات و توسعه این استان از خود نشان نمی دهند.

وی، یکی از نواقص در این زمینه را پیگیری نکردن و اجرایی نشدن برخی از مصوبات و عدم تحقق تعهدات جلسات و شوراها برشمرد و اظهار داشت: بارها اتفاق افتاده که دستگاهی با گذشت مدتی از نشست یک کارگروه تخصصی، اما مصوبه مربوط به خود را اجرایی و عملیاتی نکرده است.

موحد پور، نحوه زمان بندی برگزاری جلسات و کارگروه های مختلف در دو مقطع شش ماهه از سال و همراهی و مشارکت ضعیف دستگاه ها در این راستا را از دیگر مشکلات و چالش های موجود در استان دانست.

وی با بیان اینکه، جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف در استان با محوریت دفتر حوزه استانداری انجام می شود، بر همراهی و مشارکت بیشتر دستگاه های مختلف برای ساماندهی و برنامه ریزی اصولی در این خصوص تاکید کرد.

مدیرکل حوزه استاندار، تداخل جلسات، سردرگمی اعضا بویژه خبرنگاران و رسانه ها برای حضور و پوشش خبری جلسات را از دیگر مشکلات و چالش های مهم در این زمینه عنوان کرد.

موحدپور یادآور شد: اصحاب رسانه باید برای حضور و پوشش خبری، یا اینکه جلسه و کارگروهی محرمانه و امنیتی است از قبل مطلع باشند.

وی تاکید کرد: در برپایی جلسات، دبیرکارگروه و یا جلسه باید اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را با مدیرکل دفتر استاندار و حوزه روابط عمومی استانداری حداقل یک روز قبل از برگزاری نشست انجام دهد.

انتشار بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا ساعتی دیگر
دنبال کنید

موحدپور از تدوین شیوه نامه اجرایی تشکیل جلسات کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراهای مختلف از سوی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و دفتر حوزه استانداری خبر داد و گفت: این شیوه نامه بزودی در شورای اداری استان مطرح و به تصویب خواهد رسید.

به گفته وی: با اجرا و عملیاتی کردن این شیوه نامه بسیاری از چالش ها و مشکلات موجود در نحوه برگزاری جلسات مختلف در استان رفع خواهد شد.

موحدپور تصریح کرد: این شیوه نامه پس از تصویب و ابلاغ به دستگاه های مختلف به عنوان یک راهبرد و استراتژی مشخص در زمینه ساماندهی ونظم بخشی به نحوه تشکیل جلسات، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

ج/۲۳۸

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi