جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان چرام نخستین میزبان اجرای برنامه "همدلی و همزبانی" شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت وملت، همدلی و همزبانی نام گرفت، تحقق این شعار تکلیف مسئولان در ایجاد فرصت شنیدن حرف مردم و پاسخگویی به آنها در قالب ملاقات های عمومی و تلاش بیشتر برای تحقق مطالبات آنها را فراهم کرده است. خادمی تاکید کرد: وظیفه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15104
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت وملت، همدلی و همزبانی نام گرفت، تحقق این شعار تکلیف مسئولان در ایجاد فرصت شنیدن حرف مردم و پاسخگویی به آنها در قالب ملاقات های عمومی و تلاش بیشتر برای تحقق مطالبات آنها را فراهم کرده است.

خادمی تاکید کرد: وظیفه مسئولین است با سفر به مناطق مختلف به سراغ مردم بروند و برای گره گشایی از کار آنها همه توان خود را بکار گیرند تا نیازی به مراجعه مردم به مدیران استانی و مسئولین محلی نباشد.

دکترسیدموسی خادمی گفت: بررسی مشکلات و موانع توسعه ای شهرستان ها، ارایه راهکارهای مناسب برای بکار گیری داشته ها و ظرفیت ها در همه بخش ها و بازدید از پروژه های بزرگ عمرانی از برنامه های سفر کاروان همدلی و همزبانی به این شهرستان هاست.

استاندار، برگزاری برنامه ملاقات عمومی وشنیدن مشکلات و درخواست ها از زبان مردم را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: برنامه راه اندازی کاروان همدلی وهمزبانی به شهرستان ها با هدف ایجاد تعامل و همدلی بیشتر بین مسئولان استانی و دستگاه های اجرایی با مسئولان شهرستانی در نحوه خدماتی رسانی بهتر برنامه ریزی شده است.

استاندار، اهتمام به حل مشکلات اقتصادی مردم را دغدغه اصلی رییس جمهوری و دولت تدبیر وامید بیان کرد و گفت: افزایش سفرهای استانی مقامات سیاسی و اجرایی کشور در دوسال گذشته به استان حرکتی سازنده برای رفع موانع و مشکلات مردم و برنامه ریزی بهتر در این راستا است ومسئولین استانی هم این روند را در مناطق دور افتاده استان تعمیم دهند.

تفاوت 180 درجه ای رتبه های غنی بودن و اجرا در طب سنتی/ 100 میلیون اروپایی از طب سنتی استفاده می کنند
دنبال کنید

خادمی به افزایش حدود دو برابری اعتبارات عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و بر لزوم توجه جدی مسئولان شهرستانی برای برنامه ریزی بهتر و حل مشکلات مردم با تلاش صادقانه و قانون مداری تاکید کرد.

سال گذشته با ارائه یک طرح راهبردی و بازدیدهای میدانی تحت عنوان بررسی پروژه های عمرانی شهرستان های هشت گانه استان، ۷۲۰ طرح و پروژه عمرانی در سطح استان مورد بررسی و ارزیابی کامل قرار گرفت و امسال هم بر این مسئله تاکید شده است.

استاندار در این سفر در برنامه ملاقات مردمی با حضور معاونین خود، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسئولین محلی با ۲۰۰ نفر از مردم این شهرستان بطور چهره به چهره ملاقات کرد و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

دکترخادمی، مسایل مالی ومعیشتی، اختلافات ملکی با منابع طبیعی و اشتغال را از درخواست های اصلی مردمی برشمرد و افزود: دولت برای رونق بخش تولید وسرمایه گذاری تسهیلات خوبی فراهم کرده و مردم باید بیش از پیش از این منابع در راستای ایجاد اشتغال و تولید بهره برداری کنند.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi