سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان چرام نخستین میزبان اجرای برنامه "همدلی و همزبانی" شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت وملت، همدلی و همزبانی نام گرفت، تحقق این شعار تکلیف مسئولان در ایجاد فرصت شنیدن حرف مردم و پاسخگویی به آنها در قالب ملاقات های عمومی و تلاش بیشتر برای تحقق مطالبات آنها را فراهم کرده است. خادمی تاکید کرد: وظیفه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15104
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت وملت، همدلی و همزبانی نام گرفت، تحقق این شعار تکلیف مسئولان در ایجاد فرصت شنیدن حرف مردم و پاسخگویی به آنها در قالب ملاقات های عمومی و تلاش بیشتر برای تحقق مطالبات آنها را فراهم کرده است.

خادمی تاکید کرد: وظیفه مسئولین است با سفر به مناطق مختلف به سراغ مردم بروند و برای گره گشایی از کار آنها همه توان خود را بکار گیرند تا نیازی به مراجعه مردم به مدیران استانی و مسئولین محلی نباشد.

دکترسیدموسی خادمی گفت: بررسی مشکلات و موانع توسعه ای شهرستان ها، ارایه راهکارهای مناسب برای بکار گیری داشته ها و ظرفیت ها در همه بخش ها و بازدید از پروژه های بزرگ عمرانی از برنامه های سفر کاروان همدلی و همزبانی به این شهرستان هاست.

استاندار، برگزاری برنامه ملاقات عمومی وشنیدن مشکلات و درخواست ها از زبان مردم را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: برنامه راه اندازی کاروان همدلی وهمزبانی به شهرستان ها با هدف ایجاد تعامل و همدلی بیشتر بین مسئولان استانی و دستگاه های اجرایی با مسئولان شهرستانی در نحوه خدماتی رسانی بهتر برنامه ریزی شده است.

استاندار، اهتمام به حل مشکلات اقتصادی مردم را دغدغه اصلی رییس جمهوری و دولت تدبیر وامید بیان کرد و گفت: افزایش سفرهای استانی مقامات سیاسی و اجرایی کشور در دوسال گذشته به استان حرکتی سازنده برای رفع موانع و مشکلات مردم و برنامه ریزی بهتر در این راستا است ومسئولین استانی هم این روند را در مناطق دور افتاده استان تعمیم دهند.

شعر عاشورایی، زمینه زمینه ساز ارشاد جامعه است
دنبال کنید

خادمی به افزایش حدود دو برابری اعتبارات عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و بر لزوم توجه جدی مسئولان شهرستانی برای برنامه ریزی بهتر و حل مشکلات مردم با تلاش صادقانه و قانون مداری تاکید کرد.

سال گذشته با ارائه یک طرح راهبردی و بازدیدهای میدانی تحت عنوان بررسی پروژه های عمرانی شهرستان های هشت گانه استان، ۷۲۰ طرح و پروژه عمرانی در سطح استان مورد بررسی و ارزیابی کامل قرار گرفت و امسال هم بر این مسئله تاکید شده است.

استاندار در این سفر در برنامه ملاقات مردمی با حضور معاونین خود، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسئولین محلی با ۲۰۰ نفر از مردم این شهرستان بطور چهره به چهره ملاقات کرد و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

دکترخادمی، مسایل مالی ومعیشتی، اختلافات ملکی با منابع طبیعی و اشتغال را از درخواست های اصلی مردمی برشمرد و افزود: دولت برای رونق بخش تولید وسرمایه گذاری تسهیلات خوبی فراهم کرده و مردم باید بیش از پیش از این منابع در راستای ایجاد اشتغال و تولید بهره برداری کنند.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi