دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی

نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی پزشکیان و حسینی صدر از قوه قضائیه خواستند به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی رسیدگی شود.  مسعود پزشکیان و موید حسینی صدر از نمایندگان مجلس نهم در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11930
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۰۱



نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی


پزشکیان و حسینی صدر از قوه قضائیه خواستند به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی رسیدگی شود.


نامه پزشکیان و حسینی صدر برای رسیدگی به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی 3

 مسعود پزشکیان و موید حسینی صدر از نمایندگان مجلس نهم در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به برخی اخبار در خصوص دریافت پول از سوی خود از محمدرضا رحیمی و رسیدگی به آن داشتند.


در این نامه آمده است: احتراما به استحضار می‌رساند از آنجائیکه برخی سایت های بدون شناسنامه به دروغ نام اینجانبان را در لیست جعلی دریافت کنندگان پول از آقای رحیمی قرار دادند و این مسئله باعث رنجش خاطر موکلان عزیزمان گردیده است، لذا به پیشنهاد و اصرار موکلان، دوستان و طرفداران بزرگوار درخواست می نمائیم دستور فرمایید فهرست اسامی افرادی که از آقای رحیمی پول گرفته اند اعلام شود و با گردانندگان سایت‌هایی که به دروغ و جعل، نسبت به اینجانبان تهمت و افترا زده اند، برخورد قانونی لازم انجام شود تا ناراحتی به حق موکلان آگاهمان برطرف گشته و شفافیت لازم در فضای رسانه‌ای انجام شود.


امید است با دستورات قاطع حضرتعالی اذهان مردم نسبت به نمایندگان پاک دستی که هیچ وقت کمک مالی از کسی قبول نمی‌کنند و صادقانه برای جلب رضایت خدا و مردم تلاش می‌نمایند، روشن شود.


البته دو نکته دیگر شایان ذکر است:‌ اول اینکه این قبیل حرف های دروغ،‌ کذب و بی‌اساس قابل اعتنا نیستند چون انسان‌های متدین، منصف و با وجدان کاملا آگاه هستند که ما در انتخابات دوره هشتم و نهم به عنوان کاندیدای مستقل حضور پیدا کرده‌ایم و با حمایت قاطع آحاد مردم و عموما قشر مستضعف انتخاب شده‌ایم و خوشبختانه از طرف هیچ شخص،‌گروه و جناح خاصی مورد حمایت مالی قرار نگرفتیم و فقط و فقط وامدار مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم، هر چند که در هر دو دوره هشتم و نهم، برخی از رقبای انتخاباتی مورد حمایت طیف رحیمی قرار داشتند که اطلاعات مربوطه قابل ارائه می‌باشد.

پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
دنبال کنید


نکته دیگر اینکه به نظر می‌رسد بعد از عزم قاطع قوه قضائیه و شخص حضرتعالی و دولت تدبیر و امید برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد مالی، جریان‌های فساد می‌خواهند این مبارزه قاطع و مستمر را تحت شعاع قرار دهند که نیازمند توجه دقیق می‌باشد.


از بذل توجه جنابعالی تشکر می‌نمائیم./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi