جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات بنیاد مسکن در باشت از صدور 90 جلد سند تا پرداخت 342 فقره تسهیلات

علی‌حسین افراخته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت در خصوص اعتبارات و تسهیلات ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی و صدور سند توسط بنیاد مسکن اظهار داشت: تعداد سندهای صادر شده تک برگ شهری ۴۴ جلد و تعداد سندهای روستایی ۴۶ جلد است.  افراخته ادامه داد: تعداد پرونده های ارسالی به ثبت جهت چاپ فرم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106006
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

کرونا :

اقدامات بنیاد مسکن در باشت از صدور 90 جلد سند تا پرداخت 342 فقره تسهیلات

علی‌حسین افراخته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت در خصوص اعتبارات و تسهیلات ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی و صدور سند توسط بنیاد مسکن اظهار داشت: تعداد سندهای صادر شده تک برگ شهری ۴۴ جلد و تعداد سندهای روستایی ۴۶ جلد است.

 افراخته ادامه داد: تعداد پرونده های ارسالی به ثبت جهت چاپ فرم روستایی ۱۵۱ فقره است و تعداد پرونده های ارسالی به ثبت جهت چاپ فرم شهری ۹۰ فقره است.

وی عنوان کرد: پرونده‌های دولتی آموزش و پرورش ۱۱ فقره، سپاه ۱ فقره به مساحت ۲۰۰۰ متر، اوقاف ۲۷ فقره  به اداره ثبت گچساران ارسال شده است.

این مسوول در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن خاطرنشان کرد: تسهیلات ساخت مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی که از سال ۱۴۰۱ شروع شده تعداد ۳۴۲ فقره پرداخت شد.

وی در خصوص کارهای عمرانی در روستاها  تصریح کرد: در ۳۰ روستا جدول گذاری، بیس، سنگ فرش،کانال هدایت سیلاب، اجرای پل انجام شده که محل تامین این اعتبارات شامل ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت ۳ میلیارد از نفت و ۱ میلیارد فاقد دهیاری بوده است.

این مسوول درباره طرح هادی روستاها افزود: طرح هادی در سال ۱۴۰۲ روستاهای کلگه شوش، دیمکوه شوش، دهک سرابیز، تهیه طرح شده است.

وی گفت: در شهرستان باشت حداقل بالای ۹۰ درصد طرح هادی اجرا گردیده است.

این مسوول در خصوص پرداخت تسهیلات تا پایان سال گفت: پیش بینی ما این است تا پایان سال تسهیلات پروژه نوسازی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به تعداد ۱۳۵۰ فقره پرداخت و تعداد ۳۰ فقره هم جهت احداث بافت های فرسوده باشد.

کارگروه تولید دانش‌بنیان در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شود/درخواست استاندار از اساتید دانشگاه
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi