شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات بنیاد مسکن در باشت از صدور 90 جلد سند تا پرداخت 342 فقره تسهیلات

علی‌حسین افراخته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت در خصوص اعتبارات و تسهیلات ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی و صدور سند توسط بنیاد مسکن اظهار داشت: تعداد سندهای صادر شده تک برگ شهری ۴۴ جلد و تعداد سندهای روستایی ۴۶ جلد است.  افراخته ادامه داد: تعداد پرونده های ارسالی به ثبت جهت چاپ فرم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106006
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

کرونا :

اقدامات بنیاد مسکن در باشت از صدور 90 جلد سند تا پرداخت 342 فقره تسهیلات

علی‌حسین افراخته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت در خصوص اعتبارات و تسهیلات ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی و صدور سند توسط بنیاد مسکن اظهار داشت: تعداد سندهای صادر شده تک برگ شهری ۴۴ جلد و تعداد سندهای روستایی ۴۶ جلد است.

 افراخته ادامه داد: تعداد پرونده های ارسالی به ثبت جهت چاپ فرم روستایی ۱۵۱ فقره است و تعداد پرونده های ارسالی به ثبت جهت چاپ فرم شهری ۹۰ فقره است.

وی عنوان کرد: پرونده‌های دولتی آموزش و پرورش ۱۱ فقره، سپاه ۱ فقره به مساحت ۲۰۰۰ متر، اوقاف ۲۷ فقره  به اداره ثبت گچساران ارسال شده است.

این مسوول در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن خاطرنشان کرد: تسهیلات ساخت مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی که از سال ۱۴۰۱ شروع شده تعداد ۳۴۲ فقره پرداخت شد.

وی در خصوص کارهای عمرانی در روستاها  تصریح کرد: در ۳۰ روستا جدول گذاری، بیس، سنگ فرش،کانال هدایت سیلاب، اجرای پل انجام شده که محل تامین این اعتبارات شامل ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت ۳ میلیارد از نفت و ۱ میلیارد فاقد دهیاری بوده است.

این مسوول درباره طرح هادی روستاها افزود: طرح هادی در سال ۱۴۰۲ روستاهای کلگه شوش، دیمکوه شوش، دهک سرابیز، تهیه طرح شده است.

وی گفت: در شهرستان باشت حداقل بالای ۹۰ درصد طرح هادی اجرا گردیده است.

این مسوول در خصوص پرداخت تسهیلات تا پایان سال گفت: پیش بینی ما این است تا پایان سال تسهیلات پروژه نوسازی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به تعداد ۱۳۵۰ فقره پرداخت و تعداد ۳۰ فقره هم جهت احداث بافت های فرسوده باشد.

چگونگی بررسی پرونده متقاضیان جذب هیأت علمی تشریح شد
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi