شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیگیری تامین اعتبار و عملی نمودن پروژه های تامین آب کشاورزی لنگرود

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به دیدار با معاون وزارت جهاد کشاورزی از پیگیری تامین اعتبار و عملی نمودن پروژه های تامین آب کشاورزی لنگرود خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99466
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

پیگیری تامین اعتبار و عملی نمودن پروژه های تامین آب کشاورزی لنگرود

پرویز محمدنژادقاضی محله  نماینده مردم لنگرود و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار با معاون وزارت جهاد کشاورزی گفت: این دیدار به منظور چگونگی تامین اعتبار و عملی نمودن پروژه های تامین آب کشاورزی در استان گیلان بهویژه شهرستان لنگرود صورت گرفت.

وی افزود: همچنین این نشست در پی دستور دو هفته قبل وزیر جهاد کشاورزی  در خصوص اجرای خط سه لاین  انتقال آب  ۱۲۰۰ متری از پمپاژ قوی درویشانبر ، تسطیح و تجهیز ۵۰۰ هکتاری اراضی انجام شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این جلسه  درباره موضوعات دیگر  از جمله  اجرای پنج کیلو متر خط لاینینگ ، حفر دوحلقه چاه عمیق و تجهیز کامل آن ، لایروبی استخرهای باقی مانده در سطح شهرستان لنگرود نیز صحبت و تبادل نظر گردید.

وی تصریح کرد: در انتهای این دیدار معاون وزارت جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری و تسریع در انجام مسائل ذکر شده قول مساعدت داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi