پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیلات 800 میلیاردی برای تغییر بافت فرسوده کرمانشاه دیده شد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از طرحی حمایتی برای بازسازی بافت فرسوده در این شهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

تسهیلات 800 میلیاردی برای تغییر بافت فرسوده کرمانشاه دیده شد

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به برگزاری نشستی با رئیس بنیاد مسکن و معاونین با حضور استاندار کرمانشاه، گفت: این نشست در راستای رفع مشکلات و انجام پروژه ها تصمیماتی گرفته شد که می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهالی تعدادی از روستاهای کرمانشاه به طرح هادی اعتراض داشتند که با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد در برخی روستاها مطالعه طرح هادی مجدد انجام شود و اعتبار ۱۶۰ روستا بازنگری صورت گیرد. اجرای طرح هادی روستایی به تدریج پیش می رود.

وی بیان کرد: بعد از زلزله کرمانشاه نگرانی ها در خصوص بافت فرسوده افزایش پیدا کرده است، کسانی که در بافت فرسوده سکونت دارند توان مالی برای بازسازی ندارند از این رو طرحی با ۱۹ نوع کمک، راه گشایی و تسهیل در نظر گرفته و به دنبال آن اختیارات وسیعی داده شد همچنین ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی لحاظ شد و با اجرای آن به زودی شاهد تغییر در بافت فرسوده کرمانشاه هستیم.

مصری اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر برای شهر کرمانشاه و سایر مناطق استان دیده شد که این امر موجب گشایش مشکلات مردم می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi