دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از گچساران این روزها یکی از حاشیه‌های بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد که سوژه رسانه‌ها نیز شده بحث مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است که استان خوزستان مالکیت آن را از آن خود می‌داند. در این بین مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارات ضد و نقیض و متناقضی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99193
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از گچساران این روزها یکی از حاشیه‌های بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد که سوژه رسانه‌ها نیز شده بحث مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است که استان خوزستان مالکیت آن را از آن خود می‌داند.

در این بین مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارات ضد و نقیض و متناقضی در خصوص این تیم داشتند برای مثال در جایی رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان می‌کند که مالکیت آن در اختیار استان خوزستان است اما در ادامه وقتی که فشار افکار عمومی را می‌بینند اعلام می‌کنند که این تیم متعلق به کهگیلویه و بویراحمد و شهر نفتخیز گچساران است.

البته عده ای بر این اعتقادند که افشاریان به دلیل حضور در راس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دلیل تعارض منافعی که تیمی از استان در لیگ یک فوتبال کشور حضور دارد و خودش نیز رئیس کمیته داوران فدراسوین فوتبال است چنین موضوعی را مطرح می کند و در ادامه وقتی می بیند که امکان انتقال مالکینت تیم وجود ندارد به خونخواهی از تیم نفت بر می خیزد.

همین اظهار نظرهای متناقض و از سوی دیگر عدم پیگیری‌ مسئولان استانی و بی توجهی آن ها  باعث شده که هواداران پرشور فوتبال در گچساران سردرگم باشند و تکلیف تیم خودشان را ندانند.

مصاحبه قابل تامل افشاریان/وقتی تیم نفت را متعلق به گچساران نمی‌داند!! 

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان نیز به صراحت اعلام کرده که این تیم در مالکیت خوزستان بوده اما به احترام مردم گچساران در شهر نفتی گچساران دیدارهای خود را برگزار می‌کند.

بسترهای مناسب تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

هرچند نام تیم نفت و گاز گچساران بر روی آن گذاشته شده و این تیم بازی‌های خود را در شهر نفتی گچساران برگزار می‌کند اما دغدغه فکری هواداران تیم بسیار زیاد شده و نمی‌دانند که آینده آن چگونه خواهد شد.

در همین خصوص سید ناصر حسینی‌پور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود به نوعی از همکارانش در استان خوزستان انتقاد می کند و می نویسد: در شهریور سال ۱۴۰۱ رسماً امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان ملی مناطق نفت خیز جنوب گچساران در لیگ دست دوم کشور منتقل شد و انتقال امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران در لیگ دست سوم کشور به باشگاه ورزشی نفت اهواز در کمیسیون ماده ۵ مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه آمده است: بنده معتقدم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران باید این حجم از توان و هزینه و تلاش خود را روی همان تیم دسته سوم خود یعنی فرزند خودشان سرمایه‌گذاری و برای صعود به دسته دوم تلاش می‌کردند و البته تلاشی بیشتر برای راهیابی به دسته یک.

به هر حال این فرزند که سایه پدر را از دست داده بود با هزینه نفت گچساران و همت شبانه روزی این عزیزان قد کشید و بزرگ شد و به لیگ دسته یک صعود کرد و اکنون که بسیار چابک شده است می‌خواهند آن را از دامان خانواده جدا کنند که در ورزش نهایت ناجوانمردی است

حسینی‌پور نوشته است: کاش آقایان مجموعه امور ورزش خوزستان همکار عزیزم جناب آقای دکتر سید محمد مولوی نماینده محترم آبادان را از مجوز شماره… مورخ….. اداره کل امور ورزش استان خوزستان مبنی بر رعایت ضوابط و دستورالعمل انتقال امتیاز تیم مذکور در کمیته ماده ۵ مطلع می‌کردند.

شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس یاسوج-دنا به روایت آمارها
دنبال کنید

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم 7

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم 8

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم 9

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم 10

سرنوشت نامعلوم تیم نفت گچساران از نظرآقای نماینده تا مصاحبه عجیب و غریب افشاریان+تصویر و فیلم 11

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi