جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای بدن خانم جوان به ۳ بیمار نیازمند زندگی بخشید

به گزارش کرونا از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی رسول رحیمی با اشاره به اهدای عضو خانم ۲۹ ساله در استان گفت: خانم زهره نادری ۲۹ ساله اهل شهرستان بن، در هفته گذشته بر اثر سانحه تصادف و آسیب مغزی در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر بستری شد. فوق تخصص جراحی پیوند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98854
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

کرونا :

اعضای بدن خانم جوان به ۳ بیمار نیازمند زندگی بخشید

به گزارش کرونا از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی رسول رحیمی با اشاره به اهدای عضو خانم ۲۹ ساله در استان گفت: خانم زهره نادری ۲۹ ساله اهل شهرستان بن، در هفته گذشته بر اثر سانحه تصادف و آسیب مغزی در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر بستری شد.

فوق تخصص جراحی پیوند کبد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زهره نادری پیش از این با تکمیل فرم اهدای عضو، وصیتی زندگی‌بخش کرده بود، افزود: پس از تایید مرگ مغزی بیمار از سوی پزشکان، خانواده وی نیز رضایت به اهدای عضو دادند.

رحیمی در ادامه اضافه کرد: صبح امروز دوشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ کبد و کلیه‌های این بیمار جداسازی و جهت پیوند به افراد نیازمند به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.

فوق تخصص جراحی پیوند کبد در استان خاطرنشان کرد: با این اقدام خداپسندانه به سه بیمار نیازمند عضو زندگی دوباره بخشیده می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi