جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

این استان با کمبود سیلوی ذخیره سازی گندم مواجه است

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با کمبود سیلوی ذخیره سازی گندم مواجه است.  سید علی صادق فروزنده در مراسم معارفه خود افزود: با توجه به سیاست های جهادکشاورزی برای افزایش سطح زیر کشت گندم و افزایش تولید گندم استان امیدواریم که تدابیر لازم برای برطرف کردن این مشکل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9867
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۷:۴۹

کرونا :

این استان با کمبود سیلوی ذخیره سازی گندم مواجه است

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با کمبود سیلوی ذخیره سازی گندم مواجه است.

 سید علی صادق فروزنده در مراسم معارفه خود افزود: با توجه به سیاست های جهادکشاورزی برای افزایش سطح زیر کشت گندم و افزایش تولید گندم استان امیدواریم که تدابیر لازم برای برطرف کردن این مشکل اندیشیده شود.

وی اظهارکرد: ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین است و تنها یک سیلو با ظرفیت ۲۷ هزار تن در یاسوج، مرکز استان وجود دارد که جوابگوی نیاز استان نیست.

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان نیاز به سیلوی ذخیره سازی بخصوص در دو شهرستان گرمسیری و بزرگ استان(کهگیلویه و گچساران) دارد تا بتوانیم گندم با کیفیت استان را خریداری و برای مصارف داخلی استان ذخیره کنیم.

فروزنده با اشاره به اینکه بخشی از نان استان کیفیت مطلوبی ندارد، بیان کرد: عوامل متعددی در پایین بودن کیفیت نان موثر است که یکی از مهمترین آنها آموزش واحدهای خبازی استان است و این امر نیازمند همکاری و حمایت مسئولان کشوری و استانی است.

وی با اشاره به اینکه برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر در استان نیازمند ایجاد کردن دفاتری در دو شهرستان کهگیلویه و گچساران هستیم، ادامه داد: مسئولان استانی و شهرستانی برای ایجاد و راه اندازی این دفاتر مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امیدوارم که خداوند به بنده توفیق دهد امانتدار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی، خادمی خوب برای مردم این استان و مدیری شایسته و توانمند برای دولت تدبیر و امید باشم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi