جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۶ طرح عمرانی و ورزشی «بیرم» با اعتبارات وزارت نفت

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از اجرای ۶ طرح عمرانی و ورزشی «بیرم» با اعتبارات مسئولیت‌های وزارت نفت خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98365
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اجرای ۶ طرح عمرانی و ورزشی «بیرم» با اعتبارات وزارت نفت

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به اجرای ۶ طرح عمرانی و ورزشی در بیرم، عنوان کرد:  مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به ۶ طرح عمرانی و ورزشی در بخش گازخیز «بیرم» در جنوب فارس اختصاص یافت.

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‌های عمرانی عبارتند از گلزار شهدای حسین‌آباد، گلزار شهدای قبله بیرم، گلزار شهدای بالاده و جاده امامزاده میرابول به پیربل که این اعتبارات صرف تجهیز، تکمیل و بهسازی آن‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح‌های ورزشی نیز چمن مصنوعی بزرگ و سالن ورزشی شهدای بیرم هستند که این اعتبارات صرف تجهیز برج نور زمین چمن و تعمیر سالن خواهد شد.

حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از مهندس اوجی وزیر نفت و مسئولان آن وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد توسعه و رونق چشمگیر پروژه‌های بیرم باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: البته از محل بودجه‌ در اختیار نماینده هم که اخبار آن طی روزهای گذشته منتشر شد اعتباراتی به این طرح‌ها اختصاص پیدا کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi