جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأمین ۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران

به گزارش کرونا از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام روز دوشنبه ۳۰ مردادماه در نشست شورای آراد و نان استان که در شهرستان مهران برگزار شد، گفت: ۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی‌های سیار مهران تامین که از این میزان ۶۰۰ تن توسط غله استان و مابقی توسط ستاد بازسازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98125
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

کرونا :

تأمین ۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران

به گزارش کرونا از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام روز دوشنبه ۳۰ مردادماه در نشست شورای آراد و نان استان که در شهرستان مهران برگزار شد، گفت: ۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی‌های سیار مهران تامین که از این میزان ۶۰۰ تن توسط غله استان و مابقی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: باید سهمیه آرد نانوایی هایی نظیر مهدی آباد ایلام، هفت چشمه، گلان، مهدی آباد، ایوان، چوار و… که در مسیر تردد زوار هستند، افزایش یافته تا این نانوایی ها بتوانند به مدت بیشتری پخت نان داشته باشند.

 عباسی با تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی‌ها در ایام اربعین توسط تعزیرات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، غله و دیگر دستگاه‌های متولی گفت: بازرسی و نظارت‌ها بر توزیع آرد در ایام اربعین تشدید می‌شود تا شاهد کمترین انحراف در چرخه توزیع آرد باشیم.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: آرد در نظر گرفته شده برای پخت نان، توسط سپاه، حرم رضوی و رزمندگان توزیع می شود.

وی در پایان گفت: نانوایی‌های که در مسیر تردد زوار هستند و آرد مازاد دریافت می کنند باید ساعت پخت آن ها دو برابر شده و به صورت دو شیفت فعالیت کنند.

پایان پیام /


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi