سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، مسئول روابط عمومی اداره کل، امام جمعه شهر لیکک و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری شهر لیکک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98011
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

کرونا :

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، مسئول روابط عمومی اداره کل، امام جمعه شهر لیکک و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری شهر لیکک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبر شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه خبرنگاران پرچمدار انتقال واقعیت به مخاطبان هستند، گفت: خبرنگاران و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در ابعاد مختلف جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارند و این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشمداشت به نیازهای مادی، خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می کنند.

امین درخشان با بیان اینکه یکی از مهمترین اصول این است که مخاطب شما خبرنگاران احساس ناامیدی نکند و اخبار به‌طوری باشد که روح امید و امیدواری بین مردم افزایش پیدا کند، افزود: خبرنگاران، بازوی قوی مدیران اجرایی در انجام وظایف هستند و باید روز به روز مورد حمایت و توجه جدی مسئولان قرار گیرند.

وی گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در آگاهی بخشی جامعه و ترویج فرهنگ امید در بین مردم دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی هم در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی و جهادگونه عوامل مختلف در حوزه خبرنگاری در این شهرستان گفت: نقش رسانه در ترسیم پیشرفت‌ها و ایجاد امیدواری و باو‌ر در مردم نقش بی‌بدیلی است.

چند سوال امام جمعه بهمئی از مسئولان استانی/ صلواتی: مصوبات سفر رئیس‌جمهور چه شد؟
دنبال کنید

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: نقش انکارناپذیر رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم‌ها و آگاهانه حضور مردم در عرصه‌های سازندگی مادی و معنوی همه و همه مسائل بسیار مهمی هستند که ارکان تحول و حرکت رو به رشد را در یک جامعه شکل می‌دهند.

وی با اشاره به نقش و رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه اسلامی با وجود جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمنان گفت: فعالان رسانه و خبرنگاران باید در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، رسالت خود را صادقانه و دقیق انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: اصحاب رسانه در امیدآفرینی، هدایت و تنویر افکار عمومی، ارتقاء فرهنگ ها و هنر متعالی، جلب مشارکت اجتماعی در افزایش نظم و امنیت اجتماعی تاثیر گذار است.

عادل پورجشیره در نشست تجلیل از اصحاب رسانه که در شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار به این قشر تلاشگر و زحمت کش، با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، افزود: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی باید مردم سواد رسانه‌ای داشته باشند و به سلاح ایمان مجهز شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باعث دگرگونی شخصیتی، وابستگی فرهنگی و غفلت و جاهلیت در جامعه می‌شود ،افزود: خبرنگاران در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با امیدآفرینی، هدایت و تنویر افکار عمومی جلب مشارکت اجتماعی، ارتقاء فرهنگ ها، توسعه طلبی در همه زمینه ها و همچنین نظم و امنیت اجتماعی را افزایش دهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی درگذشت مادر شهیدان حسین رزمنده و حشمت ا... بیرونگ را تسلیت گفت
دنبال کنید

لازم به ذکر است در پایان از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 8

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 9

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 10

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 11

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 12

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 13

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi