جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات دولت سیزدهم در گچساران از توسعه و اصلاح 51 کیلومتری شبکه برق تا کارهای بزرگ در مدرسه‌سازی

روانبخش دیهیم خوب در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال گذشته امور آب این شهرستان اجرای شبکه یک و ۲ تامین آب آبرزی در سطح ۲۵۰ هکتار با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال انجام داده است.  وی بیان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده فاز دوم خان احمد با بیش از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98002
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کرونا :

خدمات دولت سیزدهم در گچساران از توسعه و اصلاح 51 کیلومتری شبکه برق تا کارهای بزرگ در مدرسه‌سازی

روانبخش دیهیم خوب در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال گذشته امور آب این شهرستان اجرای شبکه یک و ۲ تامین آب آبرزی در سطح ۲۵۰ هکتار با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال انجام داده است.

 وی بیان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده فاز دوم خان احمد با بیش از ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی، تعمیرات چهار دستگاه ایستگاه پمپاژ پاکو با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر خدمات انجام شده در سال گذشته توسط امور آب گچساران می‌باشد.

فرماندار گچساران با اشاره به لایروبی کانال رودبال با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱تصریح کرد: ساماندهی دره فصلی روستای پشه کان با اعتبار ۵ میلیارد ریال و تعیین تکلیف طرح تامین آب اراضی دشت مور تا پایان شهریور انجام خواهد شد.

دیهیم خوب با اشاره به خدمات حوزه برق در گچساران عنوان کرد: در حوزه برق رسانی در یکسال گذشته در این شهرستان خدمات ارزنده ای انجام شد.

وی گفت: طرح توسعه و اصلاح شبکه برق شهری به طول بیش از ۵۱ کیلومتر با اعتبار ۴۳۵ میلیارد ریال در این مدت در این شهرستان انجام شد.

دیهیم خوب عنوان کرد: توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی به طول ۲۷ کیلومتر با اعتبار بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال در این مدت انجام شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: اصلاح و توسعه آب شبکه شهری به طول سه هزار و ۹۴۰ متر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، اصلاح و شبکه روستایی به طول ۲ هزار و ۶۵ متر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، اجرای خط انتقال آب شرب روستایی به طول ۱۲ هزار متر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، ساخت ۲ باب مخزن آب شرب روستاهای باباکلان و هشت پیمان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم انجام شد.

مصرف پلاستیک در ایران سه برابر میزان جهانی است
دنبال کنید

 وی گفت: در حوزه شبکه بهداشت و درمان گچساران اقداماتی اعم از احداث پایگاه‌های سلامت فرهنگیان، شهید محلاتی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به اقدامات نوسازی مدارس در این شهرستان خاطرنشان کرد: احداث ۷ مدرسه در سطح این شهرستان (رزمندگان، جهادآباد، استثنایی، بهنیا، حضرت مریم، فضیلت ، خربل) با مساحت ۶۵۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۹۰میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده است.

 دیهیم خوب بیان کرد: از دیگر اقدامات نوسازی مدارس در گچساران می‌توان به احداث ۱۲ چمن مصنوعی در مدارس سطح گچساران به مساحت ۶۵۴۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال و احداث سالن ورزشی هنرستان طالقانی به مساحت ۸۹۰ متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

 وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی بلوار گلستان به مساحت ۵۸۵۰ متر مربع با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، تعمیرات و اجرای آسفالت محوطه مدارس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال توسط نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۱ در این شهرستان صورت گرفت.

دیهیم خوب اظهار کرد: باید خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi