چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

اختصاص بودجه برای تکمیل و تجهیز استخر قوچان

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز استخر قوچان اختصاص داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97978
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

اختصاص بودجه برای تکمیل و تجهیز استخر قوچان

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خراسان رضوی داشتم که در این دیدار اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: در این نشست پیرامون اختصاص ردیف بودجه برای تکمیل استخر مهر قوچان و تعیین تکلیف سایر پروژه های بلاتکلیف  نظیر پروژه گود کشتی با چوخه شهرستان قوچان و …که مصوبه سفر دولت را دارند و لذا به مساعدت های سازمان برنامه و بودجه استان نیز نیازمند است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بیان کرد: پیگیری ها و مکاتبات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی از سد تبارک به تصفیه خانه قوچان انجام شده است و تاکنون نیز حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است که این درصد نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: نشستی هم با قائم مقام وزیر کشور و مدیرکل تقسیمات کشوری داشتم تا موضوع تبدیل روستای مایوان فاروج به شهر در دستور کار این وزارتخانه قرار گیرد چرا که ظرفیت های لازم برای شهر شدن را دارا است و خوشبختانه دستورات لازم برای انجام کارهای اداری آن داده شده است./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi