جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان جهت بهسازی و تعمیر چند مدرسه چوئبده

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان جهت توسعه، تعمیر، تجهیز و بهسازی مدارس چوئبده نظیر شهدا، ایثار، ۱۷ شهریور و عمار اختصاص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97975
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان جهت بهسازی و تعمیر چند مدرسه چوئبده

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و همکاری سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان تا پایان سال جاری طرح هایی با هدف توسعه زیرساخت های ارتباطی روستایی آبادان انجام می شود.

وی افزود: نحوه استقرار سخت افزاری روستاها و پراکندگی جمعیت و وضعیت دسترسی به زیرساخت های ارتباطات به گونه ای است که برخی نقاط با مشکل مواجهه هستند لذا در تلاش بوده ایم تا دسترسی شهروندان به اینترنت نیز به میزان دسترسی تلفن تقویت شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد: یکی از مناطقی که رینگ اتصالی در حال نهایی شدن بوده و به شبکه اروندکنار و آبادان متصل می شود چوئبده است که به زودی میزان دسترسی شهروندان آن به زیرساخت های ارتباطی بیشتر خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان جهت توسعه، تعمیر، تجهیز و بهسازی مدارس چوئبده نظیر شهدا، ایثار، ۱۷ شهریور و عمار اختصاص داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi