یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تجهیز و بهسازی فرودگاه زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: برای تجهیز و بهسازی فرودگاه زابل اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تجهیز و بهسازی فرودگاه زابل

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و در راستای توسعه فرودگاه زابل اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای بهسازی این فرودگاه اختصاص یافت که تا پایان سال جاری این پول تزریق خواهد شد تا قسمت های مختلف فرودگاه به نحو شایسته ای بازسازی شود.

وی افزود: همچنین اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هم در جهت تثبیت شن های روان برای روستاهای در مسیر دالان های بادی اختصاص یافت که این نیز در دیدار اخیر با ریاست سازمان منابع طبیعی محقق شد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این نشست بر تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیری شهیدی رجایی تاکید شد همچنین موضوع اختصاص سرانه ویژه و تجهیز کتابخانه های حوزه انتخابیه هم از مواردی بود که در این نشست مطرح شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi