چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در امر کاشت نهال

نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به کاشت ۴۰۰ هزار نهال در نهالستان حسن آباد دامغان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در امر کاشت نهال تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97939
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در امر کاشت نهال

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  با اشاره به بازدید  از ایستگاه تثبیت شن حسن آباد و مرکز تولید نهال در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: در این بازدید  آخرین روند تولید نهال طرح مردمی و کشوری کاشت یک میلیارد درخت در مرکز تثبیت شن حسن آباد در جنوب شهرستان دامغان مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس  در دوره یازدهم  با اشاره به کاشت ۴۰۰ هزار نهال در نهالستان حسن آباد دامغان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در امر کاشت نهال تاکید کرد و گفت: انجام این طرح در کشور بدون همراهی مردم و ارگان‌های مردمی و تشکل‌ها، میسر نخواهد بود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های مردمی به خصوص دانش آموزان و دانشجویان به مثابه قشر پرجمعیت و تأثیرگذار جامعه شد و بیان داشت: زیرساخت‌های نهالستان حسن آباد باید تقویت شود تا بتوانیم ظرفیت تولید را افزایش دهیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi