شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، در ادامه نشست‌هایی که جهت پیگیری مشکلات بخش چاروسا در ماه‌های گذشته صورت گرفت، طی نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس ورزش و جوانان شهرستان و همچنین کارشناسان فنی ورزش و جوانان و مسئولان شهری قلعه رئیسی و جمعی از ورزشکاران مشکلات ورزشی به خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97906
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

کرونا :

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، در ادامه نشست‌هایی که جهت پیگیری مشکلات بخش چاروسا در ماه‌های گذشته صورت گرفت، طی نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس ورزش و جوانان شهرستان و همچنین کارشناسان فنی ورزش و جوانان و مسئولان شهری قلعه رئیسی و جمعی از ورزشکاران مشکلات ورزشی به خصوص استادیوم قلعه رئیسی در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست مدیرعامل و اعضای تیم اتحاد طیبی چاروسا در لیگ سوم کشوری حضور داشتند.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک ایام روز خبرنگار و تقدیر از تلاش خبرنگاران به خصوص در بخش چاروسا با قدردانی از تلاش و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان برای استادیوم قلعه رئیسی بیان کرد: هیچ وقت خدمات نظام را فراموش نکردیم و از تمام مسئولان گذشته تشکر می کنیم اما در گذشته می‌توانستند بیشتر کار کنند که کم کاری شد. 

وی با بیان اینکه مشکل استادیوم ورزشی قلعه رئیسی به عنوان تیتر همیشگی رسانه ها نیازمند حمایت است افزود: امیدواریم مشکلی که تیتر اول رسانه های کهگیلویه است برای همیشه رفع شود افتخارات بزرگی چاروسا در زمینه های مختلف به خصوص هندبال، فوتبال و دیگر رشته ها دارد اگر امکانات داشته باشند بیشتر از اینها هم افتخارآفرینی می‌شود و امروز ورزشکارانی همچون قائم اسلامی خواه، حامد دانشخواه و در تیم هندبال هم اخیرا کرمی و آرام توانستند خوش بدرخشند و تیم اتحاد طیبی یک تیم با دست خالی است که در سالهای گذشته دست آوردهای خوبی داشت.

بخشدار چاروسا بیان کرد: تلاش مدیران استانی خوب و قابل توصیف است که در گذشته اگر این چنین پیگیری می‌شد قطعا مشکلات برطرف می‌شد جبران این کم و کاستی‌ها نیاز به همکاری و تلاش مضاعف دارد.

وی تاکید کرد:  افراد زیادی در چاروسا بودند که آرزوی استادیوم قلعه رئیسی را به گور بردند نگذارید بقیه جوانان هم این آرزو را به گور ببرند، اگر مشکل استادیوم قلعه رئیسی برطرف شود گویی تمامی مشکلات ورزشی چاروسا برطرف شده است.

ایزدخواه با بیان اینکه امیدوارم امروز مجوز شروع بکار مجدد استادیوم داده شود تا کار شروع  شود یادآور شد: به پیمانکار مجوز بدهید تا کار شروع شود اگر اعتبار نداشت کمک می‌کنیم و در بین جوانان قسم می خورم اگر اعتبار ندادند خودمان جمع‌آوری کنیم تا کار انجام شود.

انتقاد امام جمعه موقت از قطعی آب و خاموشی معابر گچساران
دنبال کنید

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا 7

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا 8

 

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا 9

فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست به مشکلات ورزشی قلعه رئیسی اشاره و بیان کرد: تیم اتحاد طیبی با دست خالی و نبود استادیوم توانست بدرخشد و باید به این تیم توجه شده و مورد حمایت قرار گیرد هیئت‌های ورزشی در چاروسا فعال هستند و باید تلاش شود و کمک کنید همچنین بانوان علاقه‌مند زیادی در چاروسا هستند که امیدواریم هیئت بانوان هم فعال شود. 

وی تاکید کرد: هر مسئول کشوری و استانی که به این منطقه سفر می کند از مهمترین دغدغه ها زمین ورزشی قلعه رئیسی است که امیدواریم قبل از انتخابات برای دلگرمی جوانان قلعه رئیسی هم که شده مشکل استادیوم برطرف شود و اماده بهره برداری شود همچنین نزدیک به ۱۵میلیون تومان برای راه‌‌اندازی چاه آب استادیوم کار کردیم که تا هفته آینده تکمیل می شود.

کاظمی مدیرعامل تیم اتحاد طیبی در این نشست به مشکلات این تیم اشاره کرد و گفت: تیم اتحاد طیبی در سال گذشته توانست در لیگ سوم خوش بدرخشد و با وجود اینکه سال اول حضور در این لیگ بودیم اما کارهای خوبی انجام گرفت  و قطعا امسال بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد و این تیم و ماندن آن در لیگ نیازمند حمایت‌های مردمی و مسئولان است.

وی افزود: هر تیمی در هر لیگ یک اسپانسر دارد و تیم بقیه استانها هر یک اسپانسر در کنار آن کمک کاری دارد که امیدواریم به این تیم که اسپانسر هم ندارد کمک شود و اگر تلاشی صورت بگیرد و همکاری انجام شود قطعا شاهد افتخارات بزرگی برای این تیم خواهیم بود و استادیوم حق بزرگ جوانان به خصوص تیم اتحاد طیبی است که نیازمند توجه مسئولین است.

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا 10

 

 

وعده مدیرکل ورزش برای تکمیل مهم‌ترین پروژه ورزشی چاروسا 11

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با گرامیداشت یاد شهدا ورزشکار و یاد در گذشتگان ورزشکار چاروسا بیان کرد: از تلاش و پیگیری بخشدار چاروسا که نیروی فعال است تشکر می‌کنم بخش چاروسا ظرفیت های بزرگی دارد که در زمینه هندبال نشان دادند چه مقدار افتخار آفرین هستند و دو نفر از اعضای هیات هندبال کشور از بچه های چاروسا هستند و در دیگر رشته ها هم ظرفیت های مساعدی دارند. 

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا
دنبال کنید

دهقان تصریح کرد: این منطقه استعدادهای نابی دارد که قطعا نیاز به زیر ساخت دارد و استادیوم و سالن های ورزشی مختلف از نیازهای زیرساختی منطقه است و  هشت هیات در چاروسا فعال هستند که این تعداد کم است و باید بقیه هیئت ها هم فعال شوند و باید هیئت های انفرادی هم فعال شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: زیرساخت های رشته های رزمی را با همکاری مسئولین راه اندازی می‌کنیم و حساب هیات ها فعال شود تا بتوانیم کمک خوبی انجام دهیم. 

وی در خصوص استادیوم ورزشی قلعه رئیسی هم تصریح کرد: ورزشگاه قلعه رئیسی یک دغدغه بسیار مهم منطقه و استانی است و اولین بازدیدم از این استادیوم بود با رایزنی پروژه فعال شد و سال ۸۵ تاکنون این پروژه راکد ماند و امیدواریم در زمان مدیریت ما این پروژه به اتمام برسد اعتبارات زیادی جابه جا کردیم تا مشکل رفع شود. 

دهقان خاطرنشان کرد: سه میلیارد تومان از محل اعتبارات یک پروژه دیگر جا به جا کردیم و اعتبارش آماده است تلاش می‌کنیم که با همکاری پیمانکار و مسوولان منطقه پروژه به سرانجام برسد اعتباری در کمیته برنامه ریزی هم جذب شد که امیدواریم تخصیص داده شود همچنین در سفر ریاست جمهوری هم سه پروژه تعریف کردیم که استادیوم قلعه رئیسی یکی از آنها بود و یکی هم هتل ورزش و یکی هم مشکلات استادیوم ورزشی یاسوج بود که امیدواریم استادیوم قلعه رئیسی که از دغدغه های ورزش و جوانان است برای همیشه مشکل آن برطرف شود و امیدواریم با همکاری همدیگر بتوانیم مشکلات ورزشی این منطقه را رفع کنیم و هر لحظه پاسخ وزارت نفت برای اعتبار ۳ میلیارد را دریافت کردیم پیمانکار شروع بکار خواهد کرد، پروژه ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که کارهای خوبی صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال چمن آن تکمیل شود.

وی ادامه داد: تیم اتحاد طیبی نمونه بارزی از تلاش با دست خالی است و توانستند افتخارآفرین باشند و امسال هم تلاش کنند تا بدرخشند و هرگونه همکاری که نیاز باشد انجام می‌دهیم که مشکل برطرف شود.

گزارش”سیدحسن آرمند

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi