دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه انتخاباتی امام جمعه بهمئی در جمع ائمه جماعات

به گزارش کرونا از بهمئی، نشست قرارگاه ائمه جماعات شهرستان بهمئی در دفتر امام جمعه برگزار شد. امام جمعه شهرستان بهمئی در این قرارگاه ضمن قدردانی از زحمات مدیر اداره تبلیغات شهرستان بهمئی از تلاش‌ها و زحمات ائمه جماعات تشکر کرد و با بیان اینکه امروز میدان مجاهدت و سنگر علما و روحانیت مسجد است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۷

کرونا :

توصیه انتخاباتی امام جمعه بهمئی در جمع ائمه جماعات

به گزارش کرونا از بهمئی، نشست قرارگاه ائمه جماعات شهرستان بهمئی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این قرارگاه ضمن قدردانی از زحمات مدیر اداره تبلیغات شهرستان بهمئی از تلاش‌ها و زحمات ائمه جماعات تشکر کرد و با بیان اینکه امروز میدان مجاهدت و سنگر علما و روحانیت مسجد است بر حضور مداوم و با برنامه علما و روحانیت و ائمه جماعات در مساجد تاکید کرد و گفت: ائمه جماعات به عنوان رکن اصلی مسجد باید اولویت آنها توجه به مسجد و مدیریت مسجد مسائل تربیتی و توجه به معارف قرآن و عترت باشد علما و روحانیت پاسداران و مرزداران اعتقادات و باورهای مردم و شیعیان اهل بیت هستند که باید بتوانند شیعیان را از دام‌های شیاطین نجات دهند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: مهمترین وظیفه ما روحانیت امروز تبلیغ دین بالاخص تبلیغ چهره به چهره است و لازمه این است که با ارتباط با مردم و با برنامه‌هایی مثل احیای مجالس اهل بیت در منازل و دیگر مکان‌ها معارف آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت را برای مردم بیان کنیم قطعاً با محبت و مهربانی و معنویت و همکاری و همراهی دیگر مسئولان فرهنگی و متولیان مسجد همکاری خانواده‌ها می‌توانیم مساجد را پررونق ‌تر و فعال‌تر بکنیم. 

وی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم از از همه ظرفیت‌ها مردمی و خیرین برای حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی عظیم اربعین استفاده بکنیم که حقیقتاً یک مراسم سراسر معنوی و تربیتی و دوران آمادگی برای کسب معرفت برای یاوری حجت حق و آمادگی برای دوران ظهور حضرت بقیه الله الاعظم است‌.

تذکر سفت و سخت شهردار یاسوج به مدیران خود و لغو ابلاغ‌ بعضی‌ها به یک دلیل
دنبال کنید

صلواتی ادامه داد: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس هستیم تمام تلاش دشمنان دین خدا و اهل بیت عصمت و طهارت این است که با حمله و هجمه و شبهه افکنی و تخریب و تحریف اعتقادات و باورهای نسل جوان و نوجوان را نسبت به سست کنند دشمن به دنبال دین زدایی و معنویت زدایی و اخلاق زدایی و ارزش زدایی از جامعه است تمرکز دشمن روی نسل نوجوان و جوان است.

وی گفت: یکی از وظایف این است که با ارتباط با دانش آموزان و با حضور در مدارس و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و با معرفی الگوهای اسلامی و دینی و معرفی شهیدان عاشورای حسینی و شهیدان انقلاب اسلامی و شهیدان مدافع حرم و با پاسخگویی به سوالات و شبهات و با اقامه نماز جماعت و دیگر برنامه‌های معرفتی نسل نوجوان و جوان که سرمایه‌های این انقلاب و این نظام هستند را بیمه بکنیم و نگذاریم دشمنان دین خدا و ارزش‌ها و وارثان یزیدها و معاویه‌ها و منافقین سیاه روز و سلطنت طلبان مفلوک و جبهه استکبار اهداف و برنامه‌های شیطانی آنها محقق شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: با مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جلسه داشتم و ایشان همکاری و همراهی و حمایت‌های لازم را از حضور طلاب و علما و روحانیت در مدارس و مساجد برنامه‌های تربیتی اعلام کردند.

صلواتی گفت: انتظار است دیگر مسئولان فرهنگی و تربیتی و نهادهای فرهنگی هم خانواده‌ها و معلمان و جامعه فرهنگی تدابیر لازم را و حمایت‌های لازم را با همکاری و همراهی همدیگر داشته باشند تا بتوانیم به آن وظیفه‌ای که در مقابل خدای متعال و انبیا و اولیا الهی و خون مطهر شهیدان و گفتمان ولایت داریم که همان کادر سازی و تربیت نیرو برای نظام اسلامی و سربازی حضرت بقیه الله موفق باشیم.

آخرین وضعیت ساخت سد چم شیر گچساران/اجرای ۱۰۰ درصد عملیات استیل لاینینگ
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان افزود: انتخابات سرنوشت ساز را پیش رو داریم وظیفه علما و روحانیت حرکت در جهت بیانات و گفتمان و سیره امام المسلمین نائب امام زمان رهبر حکیم و عالی قدر انقلاب است و لذا همه بایستی تلاش کنیم برای حضور حداکثری و مشارکت حداکثری مردم برای حمایت از نظام توحیدی و اسلامی آرمان‌های امام و شهیدان که همان آرمان‌های انبیا و اولیای الهی است.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مجتبی رضوانی مدیر اداره تبلیغات شهرستان بهمئی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ائمه جماعات و مبلغان در ایام ماه محرم و صفر اشاره کرد و از زحمات و تلاش‌های ائمه جماعات و مبلغان در ایام تبلیغی تشکر و قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است: هر کدام از ائمه جماعات شهرستان به بیان دیدگاه‌های خودشان راجع به مسائل فرهنگی شهرستان از جمله فعال شدن مساجد شهرستان و تاکید بر همکاری و همراهی و حمایت همه مسئولان و متولیان فرهنگی و ارکان مساجد و توجه به امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری و تجهیز مساجد به امکانات فرهنگی و ورزشی حمایت از برنامه‌های فرهنگی و اردویی برای جذب جوانان و نوجوانان تاکید کردند.

توصیه انتخاباتی امام جمعه بهمئی در جمع ائمه جماعات 4

 

توصیه انتخاباتی امام جمعه بهمئی در جمع ائمه جماعات 5

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi