یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران تا افزایش دما

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: با بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق استان به ویژه مناطق گرمسیری در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رشد ابر، وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار پراکنده، رعد و برق و خیزش گرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97900
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۶

کرونا :

پیش‌بینی وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران تا افزایش دما

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: با بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق استان به ویژه مناطق گرمسیری در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رشد ابر، وزش تندباد لحظه‌ای، رگبار پراکنده، رعد و برق و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود .

سرپرست هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به لحاظ دمایی نیز از فردا تا اواخر هفته در غالب مناطق استان روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لنده با بیشینه دمای ۴۳.۵ درحه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سی‌سخت با ۱۵.۲ درجه خنک‌ترین نقطه استان بود.

این مسوول بیان کرد: طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی تا امروز دوشنبه در ماهور باشت ۸ میلی‌متر، لنده ۶.۵، دهدشت ۲.۴، مارگون ۰.۴و لیکک ۰.۱ میلی‌متر باران به ثبت رسیده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi