پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در «بهمئی»

به گزارش کرونا از بهمئی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد. فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تعامل و تلاش‌ های خبرنگاران بابت پوشش، انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در شهرستان اظهار داشت: یقیناً تلاش و دغدغه‌ های خبرنگاران در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در «بهمئی»

به گزارش کرونا از بهمئی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تعامل و تلاش‌ های خبرنگاران بابت پوشش، انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در شهرستان اظهار داشت: یقیناً تلاش و دغدغه‌ های خبرنگاران در راستای آگاه‌ سازی و ارتقای آگاهی‌ های عمومی مردم در پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه نقش بسزایی دارد.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در کنار پلیس تکمیل‌کننده اقدامات فراجا است، افزود: رویکرد اصلی پلیس ارتقای امنیت جامعه محور بوده که خوشبختانه این هدف با نگاه نیروی انتظامی به تأثیر رسانه در ارتقای احساس امنیت و ایجاد ارتباط با خبرنگاران تحقق یافته و امیدواریم همواره در این راستا گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره از مردم، با مردم و در کنار مردم است و برای روشنگری افکار عمومی در کنار اصحاب رسانه است.

جمشیدی با بیان اینکه امروز پلیس و رسانه در برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه کنار یکدیگر قرار دارند و به مثابه دو بال هستند، خاطرنشان کرد: معتقدیم هرچه با مردم شفاف تر و صریح تر صحبت کنیم، مردم نسبت به پلیس اعتماد بیشتری خواهند داشت و امروز همین اعتماد مردم بالا ترین سرمایه برای پلیس است.

وی افزود: رسالت شما خیلی بیشتر از خبرنگاری و نوشتن و پخش اخبار است، چرا که در کار شما همه چیز نهفته است.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: از شما به عنوان بازوان توانمند فرهنگی یاد می‌کنیم و مسوولان کمبودها، نارسایی ها و نیازمندی های شهرستان را از زبان شما به عنوان صادق ترین قلم ها می‌توانند دریافت کنند.

حرکت قطار توسعه توسط دولت سیزدهم در گچساران
دنبال کنید

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: انتظاری که از رسانه، خبر و خبرنگار می رود این است که اولویت اول خود را شفاف سازی، اولویت دوم آگاه سازی، اولویت سوم آموزش و آخرین و مهمترین اولویت خود را رفع مشکلات مردم قرار دهد و مشکلات را مطالبه گری کنند.

وی با بیان اینکه پلیس از خبرنگاران حمایت خواهد کرد گفت: ما مجموعه ی نیروی انتظامی شهرستان صمیمانه و مجدانه در حال کار کردن شبانه روزی برای آرامش و راحتی این مردم هستیم.

جمشیدی افزود: ۱۳۸ درصد افزایش کشف سرقت و کاهش ۱۰۰ درصدی جرایم خشن در سطح شهرستان داشتیم.

وی ادامه داد: افزایش ۸ درصدی دستگیر شدگان در کلیه جرایم و افزایش ۵۶ درصدی دستگیری سارقین و کاهش ۵۰ در صدی نزاع دست جمعی را شاهدیم.

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در «بهمئی» 6

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در «بهمئی» 7

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در «بهمئی» 8

 

کاهش 100 درصدی جرائم خشن در «بهمئی» 9

 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi