پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیرجهاد کشاورزی؛ پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان نی ریز، استهبان و بختگان

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه پیگیری هایی انجام شد که مقرر گردید در این رابطه اقداماتی در اسرع وقت انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیرجهاد کشاورزی؛ پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان نی ریز، استهبان و بختگان

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر شد تا در این راستا گام هایی برداشته شود.

وی افزود: همچنین دیداری هم با وزیر کشاورزی داشتم که در این نشست نیز پیرامون مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم نی ریز،نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به صورت ویژه برای کمک به کشاورزان حوزه انتخابیه در نظر گرفته شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل مراکز درمانی نی ریز، استهبان و بختگان پیگیری ها و مکاتباتی با مسئولان وزارت بهداشت انجام شد و این نیز در ادامه روند تلاش های گذشته در جهت بهبود وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه بوده که مقرر شد امکانات و تجهیزات لازم به این مراکز اختصاص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi