پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری تامین 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل محور شهرک_ رزینی _ فارسبان

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل محور شهرک_ رزینی _ فارسبان نیز صورت گرفت وعلاوه بر تخصیص ۷۵ میلیارد ریال اعتبار جهت روکش آسفالت این محور، درخواست تأمین اعتبار لازم به میزان ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر برای تعریض این محور داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97861
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیری تامین 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل محور شهرک_ رزینی _ فارسبان

علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های صورت گرفته، مطالبه چندین ساله مردم شریف قشلاق و دهنو علیا به ثمر نشست و قیر پاشی و آسفالت راه روستای قشلاق به دهنو علیا از توابع بخش مرکزی صورت گرفت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین تأمین اعتبار لازم و همکاری دستگاه های اجرایی، عملیات زیرسازی این محور سال گذشته صورت گرفت و در مرحله دوم، امسال با اجرای عملیات قیر پاشی و آسفالت، تکمیل شد.

وی افزود: پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل محور شهرک_ رزینی _ فارسبان نیز صورت گرفت و پیگیری های صورت گرفته، علاوه بر تخصیص ۷۵ میلیارد ریال اعتبار جهت روکش آسفالت این محور، درخواست تأمین اعتبار لازم به میزان ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر برای تعریض این محور داده شد.  

شهبازی یادآور شد: فاز اول آن، حد فاصل سه راهی شهرک تا ورودی شهرک سلگی که از محورهای پرتردد و توریستی شهرستان نهاوند می باشد، سال قبل انجام شد و ادامه عملیات اجرایی و تکمیل آن با تأمین اعتبار لازم در حال پیگیری است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi