یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از بهمئی؛ به همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد که سری بزنیم از یاسوج گرفته تا بهمئی و از دیشموک و قلعه رئیسی گرفته تا گچساران چهره شهرهای این استان مطلوب و زیبنده و مناسب نیست. به درون و بیرون شهرهای استان که نگاه کنیم از ورودی‌های آنها گرفته تا مرکزی‌ترین نقاط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97825
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

کرونا :

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از بهمئی؛ به همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد که سری بزنیم از یاسوج گرفته تا بهمئی و از دیشموک و قلعه رئیسی گرفته تا گچساران چهره شهرهای این استان مطلوب و زیبنده و مناسب نیست.

به درون و بیرون شهرهای استان که نگاه کنیم از ورودی‌های آنها گرفته تا مرکزی‌ترین نقاط شهر چهره زشتی بر شهرها حکم فرماست نمونه بارز آن را می‌توان در شهر یاسوج مرکز استان هم مشاهده کرد.

اما یکی از دلایل مشکلات عدیده در شهرهای استان به عملکرد بسیار ضعیف و بد دستگاه‌های خدمات رسان از جمله گاز و آب برمی‌گردد که با کنده کاری‌ها و رها کردن‌ها موجب شده‌اند مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شود.

 طی چند روز اخیر تنی چند از اعضای شورا و دهیار سرآسیاب یوسفی واقع در شهرستان بهمئی با حضور در دفتر معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد از وضعیت بسیار بد و نامناسب معابر خود به شدت گلایه‌مند بودند.

معابری که توسط دستگاه‌های خدمات رسان به شدت آسیب دیده اما کار را به حال خود رها کرده و مردم را در رنج و زحمت قرار داده‌اند.

کیست که از این دستگاه‌ها سوال کند چرا مردم را به رنج و زحمت می‌اندازید و زندگی را بر آن‌ها تلخ می‌کنید بی‌مسئولیتی در قبال مردم تا به کی؟.

مسئولان این تصاویر را ببیند و بگویند آیا می‌توان در چنین گل و لای و گرد و خاکی زندگی کرد آیا حاضرید یک هفته در سرآسیاب زندگی کنید این است رسم مردم‌داری و خدمت صادقانه؟.

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم 7

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم 8

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم 9

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم 10

مردم «سرآسیاب» در رنج و عذاب و مسئولان در خواب+تصویر و فیلم 11

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi