سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام مهلت استفاده کارفرمایان مشمول قانون تامین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بیمه

رسول چراغ سحر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان از اول خردادماه سال جاری آغاز شده است. وی بیان کرد: کارفرمایان تنها دو روز دیگر فرصت دارند تا از این طرح استفاده و نسبت به پرداخت یا تعیین تکلیف بدهی بیمه ای خود اقدام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

کرونا :

اعلام مهلت استفاده کارفرمایان مشمول قانون تامین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بیمه

رسول چراغ سحر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان از اول خردادماه سال جاری آغاز شده است.

وی بیان کرد: کارفرمایان تنها دو روز دیگر فرصت دارند تا از این طرح استفاده و نسبت به پرداخت یا تعیین تکلیف بدهی بیمه ای خود اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارفرمایان برای استفاده از این طرح باید به سامانه خدمات، خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مراجعه و درخواست خود را به منظور استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای ثبت کنند.

چراغ سحر عنوان کرد: کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت و یا اینکه با توافق با شعب این سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

وی افزود: در صورتی‌که برای پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ماهیانه ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از صددرصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در صورتی‌که در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرایم استفاده می‌کند و در صورتی که تعداد اقساط را ۲۴ یا ۳۶ ماه انتخاب کند به ترتیب از ۷۵ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi