شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

ضرورت توجه ویژه به فرهنگ شهید و شهادت در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در اراک، گفت: همه مسئولان در دولت سیزدهم باید بیش از پیش پای کار باشند و به تبیین دستاوردهای صحیح دفاع مقدس بپردازند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97771
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

ضرورت توجه ویژه به فرهنگ شهید و شهادت در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در اراک، گفت: همه مسئولان در دولت سیزدهم باید بیش از پیش پای کار باشند و به تبیین دستاوردهای صحیح دفاع مقدس بپردازند.

وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند، سازمان انرژی اتمی و غنی‌سازی اورانیوم است که باید با ابتکار و خلاقیت برای این مهم، ویژه برنامه در نظر گرفته شود.

رییس مجمع نمایندگاه استان مرکزی در مجلس به فرهنگ‌سازی فرهنگ شهید و شهادت در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی، باید به فرهنگ شهید و شهادت به شکل ویژه پرداخت تا نسل جوان با این واژه ارزشمند آشناتر شوند.

بیاتی اظهار کرد: در ویژه برنامه‌های دفاع مقدس باید به حجاب برتر اهتمام نشان داد، زیرا دشمن برای کشف حجاب در بین نسل جوان و نوجوان برنامه‌ریزی کرده، بنابراین باید در مقابل این توطئه برنامه مفصل داشت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد، به رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور اشاره کرد و افزود: باید در رژه نیروهای مسلح به حجاب برتر توجه شود و این مهم با نشان دادن حجاب بانوان به رخ کشیده شود.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی باید در هفته دفاع مقدس دستاوردها را بیان کنند و در ویژه برنامه رژه نیروهای مسلح به بسیجیان توجه خاص شود و این قشر در میدان حضور پررنگ‌تری داشته باشند./

علت کمبود دارویی در گلستان/ ممنوعیت فروش بدون نسخه سرم و آنتی‌بیوتیک‌ تزریقی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi