یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

پیگیری مشکلات کم آبی و ساخت و بهسازی راه‌های بخش دستگردان طبس

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس  با حضور در نشست شورای اداری بخش دستگردان شهرستان طبس، از پیگیری بیش از ۲۵ مشکل اولویت‌دار این بخش  از جمله مشکلات کم آبی، ساخت و بهسازی راه‌ها خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97759
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

پیگیری مشکلات کم آبی و ساخت و بهسازی راه‌های بخش دستگردان طبس

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست شورای اداری بخش دستگردان شهرستان طبس، مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت:  بیش از ۲۵ مشکل اولویت‌دار این بخش  از جمله مشکلات کم آبی، ساخت و بهسازی راه‌ها، تامین برق، ساماندهی گلزار شهدا، پایش تصویری شهر عشق آباد مرکز بخش دستگردان، ضعف اینترنت و تلفن همراه، مرمت قنوات، ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی، مطالعات و اجرای طرح‌های آبخیزداری، تکمیل طرح‌های عمران شهری، ساخت کشتارگاه نیمه صنعتی و تکمیل چمن مصنوعی از جمله مشکلات اولویت‌دار مرکز بخش و روستاهای دستگردان طبس بود که در شورای اداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین برای تکمیل این طرح‌ها علاوه بر ارائه راهکارها، اعتبارات مورد نیاز نیز از محل منابع استانی اختصاص یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi