شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

شاغل خُرد تحت حمایت مجلس قرار دارند

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا  در مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه برکت گفت:در مجلس تاجایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97750
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

شاغل خُرد تحت حمایت مجلس قرار دارند

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا  در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه برکت، ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به واسطه ایجاد این بازارچه، گفت: ایجاد فضای حمایتی از بازار فروش مشاغل خُرد جای تشکر دارد، با این نمایشگاه‌ها صنایع دستی و کارهای خانگی خرد مورد حمایت قرار گرفته و بازار فروش برای این مشاغل فراهم می گردد. حمایت از مجموعه‌های اینچنینی در دستور کار مراکز متعددی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و سایر مراکز قرار دارد.

وی افزود: با عمل به وظایف و تکالیف مشخص شده در این ادارات می‌توانیم افرادی را که درگیر مسائل معیشتی خود هستند حمایت نموده و تحت پوشش قرار بدهیم. البته این حمایت‌ها حداقل نیازهای اقشار یاد شده را فراهم خواهد کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه در مجلس تاجایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد، اضافه کرد: در تصویب بودجه های سالیانه و برنامه های پیشرفت تلاش خواهیم کرد به گونه ای عمل کنیم که صاحبان مشاغل خرد و بانوان سرپرست خانوار به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند روی پای خود بایستند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت موجود نسبت به گذشته بهتر شده اما نسبت به ایده آل فاصله داریم، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی نهایتِ تلاش خود را بکار گرفته اند اما شرایط فعلی تا وضع مطلوب فاصله دارد و باید سعی کنیم با همکاری دولت منابع جدیدی ایجاد کنیم تا این منابع مالی در مسیر خدمات به این مجموعه ها قرار گیرد./

تامین سوخت کشاورزی در گلستان متناسب با تغییر اقلیم باشد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi