چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تلاش برای آغاز پروژه احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در هفته دولت

عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس، ضمن تشریح روند پیگیری برای رفع موانع موجود در مسیر اجرای پروژه احداث بزرگترین بیمارستان  جنوب غرب استان اصفهان از تلاش برای آغاز عملیات اجرای آن در هفته دولت خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97660
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

تلاش برای آغاز پروژه احداث بزرگترین بیمارستان  جنوب غرب استان اصفهان در هفته دولت

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح روند احداث بزرگترین بیمارستان  جنوب غرب استان اصفهان در لنجان، گفت: تاکنون کمیسیون ماده ۲۳ این بیمارستان مصوب شده و دولت هم بودجه لازم را برای احداث این بیمارستان تخصیص داده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه در این روند یک گره حقوقی پیرامون زمین اختصاص یافته برای اجرای این پروژه ایجاد شده بود که با همفکری که با مدیران شهرستان صورت گرفت قرار بر این شد که تهاتری در چارچوب ضوابط و مقررات فعلی بین دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و شهرداری مرکز شهرستان لنجان صورت بگیرد تا زمین لازم برای آن تامین شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تلاش می‌کنیم که تهاتر زمین لازم برای اجرای این پروژه در چارچوب ضوابط و مقررات ممکن تا شهریورماه صورت بگیرد و در هفته دولت عملیات اجرای آن آغاز شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi