پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی نشستی داشتم تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97654
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیری جهت رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با قائم مقام وزیر کشور داشتم که در این دیدار نیز اعضای شورای شهر کردکوی هم حضور داشتند و پیرامون حل مشکلات این حوزه انتخابیه تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد ست هیدرولیک و تجهیزات آتش نشانی، ماشین آلات مورد نیاز شهرداری و قیر رایگان به این شهر اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس بیان کرد: همچنین در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر علوم داشتم که در این دیدار مسائل و مشکلات موجود در مراکز غرب استان مطرح شد تا اقدامات لازم در جهت حل آنها انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان نیز در روزهای اخیر نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشتم تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi