پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر میراث فرهنگی؛ پیگیری جهت حل مشکلات گردشگری چابهار

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: برای رفع مشکلات گردشگری حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گو با وزیر میراث فرهنگی داشتم که مقرر شد اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97591
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر میراث فرهنگی؛ پیگیری جهت حل مشکلات گردشگری چابهار

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: در روزهای دیدار و گفت و گویی با وزیر میراث فرهنگی داشتم که در این دیدار نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی هم حضور داشتند و پیرامون رفع مشکلات مربوطیه به حوزه گردشگری چابهار صحبت شد.

وی افزود:  از مواردی که در این نشست مقرر شد انجام گیرد اختصاص سوخت یارانه ای برای شناورهای گردشگری، تامین اعتبار جهت کاوش و مرمت سایت های باستانی، تامین اعتبار جهت تجهیز موزه پست چابهار و مشارکت وزارت و منطقه آزاد جهت رفه مشمشکلات بهداشتی در مناطق گردشگری بوده است.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: از موارد دیگری که در این نشست مصوب شد می توان به عدم واگذاری اراضی گردشگری به طرح های صنعتی در پهنه سواحل مکران، ضرورت هم افزایی بین رویکردهای وزارت میراث فرهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در توسعه گردشگری و همچنین ایجاد نمایندگی در شهرستان های دشتیاری و زرآباد اشاره کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi