دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار جهت تکمیل سالن های ورزشی خاش و میر جاوه

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان جهت تکمیل سالن های ورزشی خاش و میر جاوه اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97534
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اختصاص اعتبار جهت تکمیل سالن های ورزشی خاش و میر جاوه

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به پیگیری های خود برای رفع مشکلات ورزش در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با مسئولان وزارت ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات ورزش حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد با اختصاص ۲۱ میلیارد تومان از اعتبارات ملی سالن های ورزشی مختلف حوزه انتخابیه که تکمیل آن ها بیش از یک دهه به تاخیر افتاده است در بازه زمانی ۳ ساله تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: همچنین مقرر شد ۱۵ چمن مصنوعی فوتسال و ۱۰ خانه ورزش در سطح حوزه انتخابیه با استفاده از اعتبارات ملی در اسرع وقت احداث شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: علاوه بر مصوبات ذکر شده  تکمیل سایر پروژه ها ی نیمه کاره جهت بهره برداری و پروژه های تعریف شده جدید در سطح حوزه انتخابیه خارج از اعتبارات استانی و با استفاده از اعتبارات ملی تامین اعتبار خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi