دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری در جهت تبدیل شدن فرمانداری قوچان به فرمانداری ویژه

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گت: با توجه به اینکه شهرستان قوچان باب ورودی پیمان شانگهای است و از طرفی نیز قطب لبنیات و کشاورزی منطقه و کشور بوده است لذا فرمانداری ویژه می تواند امتیازی در جهت توسعه شهرستان محسوب شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97453
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیری در جهت تبدیل شدن فرمانداری قوچان به فرمانداری ویژه

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون  احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی خیرساز شهید بزرگوار یوسف کلاهدوز تبادل نظر شد و آقای عین الهی موافقت خود را در کمیسون ماده ۲۳ اعلام نمود و پس از آن نیز برای بررسی های بیش تر به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

وی افزود: همچنین دیداری هم با قائم مقام وزارت کشور داشتم که در این نشست مباحث لازم جهت تبدیل شدن فرمانداری قوچان به فرمانداری ویژه مطرح شد در ضمن  مکاتبات مجزایی هم در گذشته با ریاست جمهوری و معاون اول ریاست جمهوری شده بود .

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان قوچان باب ورودی پیمان شانگهای است و از طرفی نیز قطب لبنیات و کشاورزی منطقه و کشور بوده است لذا فرمانداری ویژه می تواند امتیازی در جهت توسعه شهرستان محسوب شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده حل مشکلات آسفالت محورهای قوچان که یکی از نگرانی های مردم حوزه انتخابیه بوده در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر نیز  با اعتباری بالغ بر ۲ و هزار  دویست و سی میلیارد ریال عملیات بهسازی این مسیرها شروع شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi