چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

شرکت عمران شهرهای جدید برای عالیشهر شبکه فاضلاب ایجاد می‌کند

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: ایجاد شبکه فاضلاب در عالیشهر اولویت اول این شهر است و در ابتدا پیگیری شد تا به حجم فاضلاب بوشهر اضافه شود که مورد موافقت قرار نگرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97295
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

شرکت عمران شهرهای جدید برای عالیشهر شبکه فاضلاب ایجاد می‌کند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در حاشیه نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ایجاد شبکه فاضلاب در عالیشهر اولویت اول این شهر است و در ابتدا پیگیری شد تا به حجم فاضلاب بوشهر اضافه شود که مورد موافقت قرار نگرفت.

وی افزود: در نشست با وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا پروژه شبکه فاضلاب شهر عالیشهر توسط مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انجام شود. آقای بذرپاش نیز طی دستوری این پیشنهاد را به مدیرعامل شرکت ابلاغ کرد.

 جمیری بیان داشت: خوشبختانه در آخرین پیگیری و طی جلسه ای با آقای جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن تامین اعتبار، شرکت عمران شهرهای جدید عهده‌‌دار انجام این پروژه شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب در چغادک، افزود: این پروژه نیز با توجه به مشکلاتی که برای مردم چغادک بوجود آورده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با تعیین تکلیف موضوع شبکه فاضلاب عالیشهر، آبفا می‌تواند تمرکز خود را بر روی مساله فاضلاب چغادک معطوف کند و با پیگیری‌ها حل مشکل تسریع گردد.

جمیری از استقرار آبفا در جزیره خارگ خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، آبفا در جزیره خارگ مستقر شد و با جلب نظر هیئت مدیره شرکت ملی نفت، ۱۵۰میلیارد تومان جهت اصلاح شبکه آب و فاضلاب این جزیره تخصیص پیدا می‌کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi