شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه هفتم توسعه یک فرصت مهم برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر است

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: برنامه هفتم توسعه یک فرصت مهم برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی محسوب می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97223
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

برنامه هفتم توسعه یک فرصت مهم برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست بررسی طرح‌های برنامه هفتم توسعه با اشاره به اینکه این استان در این برنامه از سهم قابل توجهی برخوردار است اظهار کرد: در این راستا مزیت‌های استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه سه موضوع اقتصاد دریا محور، آموزش و خانواده و سلامت و بهداشت مورد توجه ویژه قرار گرفته است گفت: این موضوع‌ها با حضور اساتید، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و صاحب‌نظران مورد بررسی قرار گرفته و در سامانه پیشنهادات مجلس ثبت می‌شود.

وی نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در استان بوشهر را با هدف استفاده از مزیت‌های استان در این برنامه دانست و تصریح کرد: در این راستا عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد دریا محور استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

جمیری با اشاره به بررسی برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق تصریح کرد: در آینده نزدیک کلیات برنامه هفتم توسعه در مجلس به رأی گذاشته می‌شود و در صورت موافقت مجلس برنامه به کمیسیون تلفیق برمی‌گردد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه استان از ظرفیت‌ها و توانمندی بالایی در عرصه اقتصاد دریا محور برخوردار است گفت: برنامه هفتم توسعه یک فرصت مهم برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی محسوب می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi