شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید برای خرید تجهیزات آتش نشانی همه دستگاه ها همکاری کنند

در بازدید نماینده شیراز از تجهیزات سازمان آتش نشانی این شهر بر ضرورت همکاری دستگاه ها برای خرید تجهیزات آتش نشانی تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97211
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

باید برای خرید تجهیزات آتش نشانی همه دستگاه ها همکاری کنند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، جعفر قادری از تجهیزات و ساختمان مرکزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بازدید و گزارش هایی از عملکرد این سازمان دریافت کرد.

در این بازدید و دریافت گزارش، ساخت ایستگاه‌های جدید و وضعیت ایستگاه‌های درحال احداث و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی، مورد بررسی قرار گرفت. هادی‌عید‌ی‌پور رئیس سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد که بخش اعظم بودجهی سازمان آتش‌نشانی مختص خرید ماشین‌آلات و نوسازی ناوگان آتش‌نشانی ا‌ست، اما در این زمینه مشکلات و موانعی وجود دارد از این رو در این باره گزارشی به نماینده مجلس ارائه شد.

عید‌ی‌پور عنوان کرد: تجهیزات آتش‌نشانی و ماشین‌آلات مورد نیاز سازمان، به طور عمده وارداتی‌ است و خریداری آن نیازمند همکاری همه‌جانبه‌ی دستگاه‌های مسئول است.

 وی هم‌چنین در خصوص خرید‌ نردبان آتش‌نشانی که یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان است، گفت: قرارداد خرید خودرو_نردبان ۵۶ متری که با حمایت شهردار و همکاری شورای اسلامی شهر شیراز امضا شده و با پرداخت مرحله اول خرید آن کلید خورده و نهایتا تا یک سال آینده به ناوگان آتش‌نشانی افزوده خواهد شد.

وظایف سازمان آتش نشانی در بند ۱۴ ماده‌۵۵ قانون شهرداری‌ها با رویکرد ایمنی ساختمان ها و نیز فرایند جذب ۲۷۰ نیرو برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مراحل انجام این کار، از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز و جعفر قادری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه قادری از مرکز فرماندهی و ارتباطات سازمان آتش نشانی(۱۲۵) بازدید و از زیرساخت‌ها و نحوه‌ی انجام کار در این مرکز دیدن کرد و از طریق نرم‌افزارهای موجود، فرایندها را رصد و نظرات خود را جهت ارتقای زیرساخت‌های این مرکز انتقال دادند./

خروج مسافران از مازندران جاده کندوان را یک‌طرفه کرد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi