دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مجلس: مردم در انتخابات آینده حماسه‌ای بیادماندنی را رقم خواهند زد

قدرت‌الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی کرونا ، با اشاره به روند پیش ثبت نام انتخابات مجلس و اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: همه احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها باید مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97163
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

کرونا :

نماینده مجلس: مردم در انتخابات آینده حماسه‌ای بیادماندنی را رقم خواهند زد

قدرت‌الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی کرونا ، با اشاره به روند پیش ثبت نام انتخابات مجلس و اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: همه احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها باید مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند تا در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی افزود: انتخاب حق مردم است و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب گزینه مورد نظر خود سرنوشت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعیین کنند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرمایش رهبر معظم انقلاب در این حوزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جامه عمل بپوشانیم.

شلمزاری خاطرنشان کرد: در بحث سلامت و امنیت انتخابات نیز باید بگویم؛ مجریان انتخابات باید بی‌طرفی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنند و امانت‌دار باشند و ما انتخاباتی سالم و پرشور در کمال امنیت داشته باشیم.

وی افزود: مردم باید با حضور در پای صندوق‌ رای، سرنوشت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودشان رقم بزنند. تمام تلاش دشمن بر این است که مردم در پای صندوق‌های رای  حاضر نشوند و هرچه مردم بیشتر در صحنه حاضر شوند، دشمن بیشتر عقب‌نشینی می‌کند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر مردم مشارکت ضعیفی در انتخابات داشته باشند، طبیعی است که دشمن امید برای پیگیری اهداف و برنامه‌هایش امیدوارتر می‌شود و لذا ضرورت دارد تا مردم با حضور پرشور پای صندوق رأی ضمن تعیین سرنوشت خود، دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رسیدن به اهداف خود، ناکام گذارند.

از تخلیه روستای امام زاده داوود تا کشف اجساد در رستوران/ جانباختگان سیل چه کسانی بودند؟
دنبال کنید

شلمزاری خاطرنشان کرد: قهر با صندوق رای مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نخواهد کرد، بلکه بر مشکلات می‌افزاید. قهر کردن با صندوق رای معنا و مفهومی ندارد و درست این است که مردم بهترین استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از حق رای خود که ثمره خون شهدای انقلاب برای این مردم است، به بهترین شکل استفاده کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi