چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

چشم مردم ساکن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به همت بلند بسیج سازندگی

سرهنگ ناصر صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در استان گفت: تمام پروژه‌های آبرسانی به روستاهای استان به بسیج سازندگی سپرده شده است که اعتبار این طرح‌های به همت استانداری و آبفا تامین شده است. مسوول قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97157
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

چشم مردم ساکن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به همت بلند بسیج سازندگی

سرهنگ ناصر صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در استان گفت: تمام پروژه‌های آبرسانی به روستاهای استان به بسیج سازندگی سپرده شده است که اعتبار این طرح‌های به همت استانداری و آبفا تامین شده است.

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج سازندگی آبرسانی به ۹۹ روستا را انجام داد و هم‌اکنون مردم این روستاها دارای آب شرب پایدار و سالم است.

وی با بیان اینکه عملیات آبرسانی به ۳۰ روستا هم‌اکنون در حال انجام است، گفت: یکی از مناطق استان که با تنش آبی مواجه است روستاهای مناطق سادات محمودی است که رفع مشکل آب این مناطق در دستور کار است.

صالحی به فاز دوم طرح آبرسانی بسیج سازندگی استان اشاره و عنوان کرد: ۱۵۰ روستا در فاز دوم آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) امسال سال پربرکتی در آبرسانی روستایی است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi