جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آلاینده کارخانجات نفتی سلامت مردم اهواز را تهدید می کند

نماینده مردم اهواز در مجلس ضمن تشریح شرایط آلودگی هوا و گرمای شدید در حوزها انتخابیه خود از بروز آلودگی کارخانجات نفتی در آینده ای نزدیک هشدار داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96959
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

آلاینده کارخانجات نفتی سلامت مردم اهواز را تهدید می کند

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به شرایط آب و هوایی استان خوزستان گفت: شهرهای امیدیه و آبادان در روزهای اخیر بالاترین دمای هوای کشور را تجربه کردند، مطالبه مردم و نمایندگان از مسئولین این است که طبق قانون عمل کنند و در زمان هایی که دمای هوا بسیار گرم است یا تعطیل کنند یا ساعت کار را کوتاه کنند.

نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه ۶۷ نفر به دلیل گرمازدگی به بیمارستان های اهواز مراجعه کردند، بیان کرد: به مراکز درمان و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی گفته ایم آمادگی لازم برای پذیرش افرادی که دچار گرمازدگی شده اند داشته باشند. همچنین استقرار اکیپ های اورژانس در نقاط پر تردد اهواز از اقدامات دیگر در این زمینه است.

وی اظهار داشت: درکنار افزایش دما در شهرهای خوزستان، با پدیده ریزگردها نیز مواجه هستیم که امسال به نسبت سال های گذشته وضعیت بهتر است، البته پدیده ریزگردها در اثر بادهای موسمی رخ می دهد.

حسینی تاکید کرد: موضوع این است که آلایندگی کارخانجات و تاسیسات نفتی در آینده می تواند تهدید بزرگی برای مردم اهواز باشد که باید از امروز به فکر مدیریت آلودگی هوا بر اثر آلاینده ها بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi