شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

مدرسه خیرساز شهر لطیفی با اعتبارات ۲ وزارتخانه تکمیل می‌شود

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرسه خیرساز شهر لطیفی با اعتبارات ۲ وزارتخانه تکمیل می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96809
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مدرسه خیرساز شهر لطیفی با اعتبارات ۲ وزارتخانه تکمیل می‌شود

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح بازدید از پروژه‎‌های شهرستان لار، عنوان کرد: در این بازدید پس ازحضور در شهر لطیفی و جلسه با معتمدین، اعضای شورای شهر، شهردار و مسئولان فرمانداری ویژه لارستان پیگیر مهمترین مسائل و مشکلات این شهر در شرق لار شدیم.

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نخستین موضوع که مورد پیگیری قرار گرفت، ساخت جاده دوبانده لطیفی به سوی پاسگاه چهاربرکه به طول ۸ کیلومتر بود که ۴۰۰ تُن قیر رایگان و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این مسیر با پیگیری‌های بنده، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداری لارستان تامین شده است. از مسئولان و مجریان این طرح خواسته شد تا اجرای آن سرعت یابد.

وی اضافه کرد: مخزن آب شهر ۸ هزار نفری لطیفی نیز مورد پیگیری قرار گرفت و تصمیم‌هایی درباره آن گرفته شد از جمله اینکه از بودجه‌های در اختیار، ۲۰۰ میلیون تومان به این پروژه تعلق گرفت. در خصوص طرح زمین چمن ورزشگاه لطیفی نیز ۱۰۰ میلیون تومان به این طرح اختصاص یافت.

حسین زاده یادآور شد: مدرسه خیرساز حاجی‌پور که یک دهه پیش کار ساخت آن آغاز شده و در طول سال‌های گذشته پیشرفت چندانی نداشته، آخرین طرحی بود که مورد بررسی نماینده قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به گفت‌وگو با مسئولان استانی گلایه‌های خیرین و معتمدین شهر لطیفی را منتقل کردیم و خواستار اختصاص بودجه به این طرح آموزشی شدیم که در نهایت مقرر شد اعتباراتی از سوی اداره آموزش و پرورش لارستان، اداره کل نوسازی مدارس فارس و بخش مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اختصاص یابد./

وزارت صمت و کار باید برای رفع بیکاری در شادگان چاره ای بیندیشند/ وزارت راه در اجرای پروژه های شهرستان ناتوان است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi