دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از 15 بازیکن جدید نفت گچساران در فصل جدید

به گزارش کرونا از گچساران آئین معارفه رسمی بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور ابوالحسن غلامی مدیرعامل این باشگاه برگزار شد. در این مراسم از ۱۸ بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک به صورت رسمی رونمایی شد. بر پایه این گزارش ساسان جعفری کیا،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96727
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

رونمایی از 15 بازیکن جدید نفت گچساران در فصل جدید

به گزارش کرونا از گچساران آئین معارفه رسمی بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با حضور ابوالحسن غلامی مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

در این مراسم از ۱۸ بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز برای شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک به صورت رسمی رونمایی شد.

بر پایه این گزارش ساسان جعفری کیا، عرفان افراز، امیرحسین صالحی، مصطفی آقاجانی، میثم مرادی، محسن آقایی، علی قربانخانی، امین رضایی قلعه، وحید اصغرزاده، مهدی کربلایی، مرتضی نگهداری، علی نبی زاده، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، محمدرضا شاهرخ آبادی ۱۵ بازیکن جدید نفت و گاز گچساران هستند که به تازگی با امضای قراردادی به این تیم ملحق شده‌اند که در این مراسم رسما به اهالی فوتبال و هواداران نفت و گاز معارفه شدند.

جلیل پناهی، مهدی دلاورزاده و امید علیپور سه بازیکن از بازیکنان فصل گذشته گچسارانی‌ها هستند که با تمدید قرارداد خود یک فصل دیگر با پیراهن نفت و گاز در میادین حضور خواهند یافت. این سه بازیکن نیز در آئین رونمایی بازیکنان نفت و گاز حضور داشتند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi