پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار ۵.۳ هزار میلیاردی به راه‌های شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، جهانگیر شاهینی در برنامه زنده گفت‌وگوی شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه پیگیر ماده ۲۳ طرح‌های بزرگ عمرانی استان هستیم، گفت: مجوز ماده ۲۳ محور گچساران به گناوه در حال نهایی شدن است که با بازگشایی این محور تحولات بزرگی صورت می‌گیرد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96658
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

اختصاص اعتبار ۵.۳ هزار میلیاردی به راه‌های شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، جهانگیر شاهینی در برنامه زنده گفت‌وگوی شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه پیگیر ماده ۲۳ طرح‌های بزرگ عمرانی استان هستیم، گفت: مجوز ماده ۲۳ محور گچساران به گناوه در حال نهایی شدن است که با بازگشایی این محور تحولات بزرگی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان استعدادهای خوبی دارد که نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: یکی از پتانسیل‌های این استان نیروی انسانی فعال است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی منابع طبیعی و وجود گونه‌های گیاهی نادر را از دیگر استعدادهای این استان دانست و عنوان کرد: دو هزار گونه گیاهی در استان وجود دارد که برخی از آنها نادر هستند اما سوالی که مطرح می‌شود اینکه چه میزان از این گونه‌های گیاهی استفاده کردیم و چه تعداد در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه استان ۱۱ پهنه اقلیمی دارد، گفت: با شناسایی این ظرفیت‌ها می‌توان در جهت توسعه استان برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد.

این مسوول بیان کرد: در مجموع از سفر اول رئیس جمهور و سفر دوم به همراه اعتبارات استانی۲۳.۵ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در فصل‌های مختلف راه، آب، آموزش، کشاورزی و فصل‌های مختلف هزینه می‌شود.

 شاهینی با اشاره به اینکه ۴۸۵ مدرسه سنگی در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: از اعتبارات سفر دور دوم به استان ۹۵۰ میلیارد تومان برای مدارس اعتبار در نظر گرفته شد.

این مسوول عنوان کرد: از اعتبارات سفر بالغ بر ۵.۳ هزار میلیارد تومان برای راه‌های شهری و روستایی اختصاص داده شد که این میزان اعتبار به غیر از رقمی است که برای راه‌های اصلی در پیوست قانون و اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است.

یکی بود هنوز هم هست؛ «کوثر»، بخشنده زندگی/ روز دختر مبارک!
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi