دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت های بخش کشاورزی در حوزه های مختلف کرمان ظرفیت های خوبی دارد

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس در آیین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد استان کرمان، گفت: فعالیت های بخش کشاورزی در حوزه های مختلف کرمان ظرفیت های خوبی دارد و انتظار داریم این بخش تقویت شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96078
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

فعالیت های بخش کشاورزی در حوزه های مختلف کرمان ظرفیت های خوبی دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: جایگاه استاندارد به علت ارتباط با سلامت کیفیت و اقتصاد مردم یک اولویت مهم در نظام اجرایی محسوب می شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: ارتباط تجاری، اقتصادی و مراودات باید متناسب با قواعد علمی بوده و رویکرد تخصصی در تولید کالا و خدمت باید در چارچوب استاندارد باشد.

وی ادامه داد: استان کرمان اقدامات مثبتی در بخش‌های مختلف پیگیری کرده و سهم تولید ناخالص داخلی امروز در بخش کشاورزی و صنعت و معدن افزایش یافته است.

پورابراهیمی افزود: رابطه متقابل با سازمان ملی استاندارد مورد توجه است و کرمان به عنوان یکی از استان های صنعتی، معدنی و قطب کشاورزی از شاخص های خوبی در حوزه فعالیت های این سازمان برخوردار است.

وی بیان کرد: نمایندگی استاندارد در چند شهرستان از جمله بم، رفسنجان و سیرجان از قدیم وجود داشته و جیرفت هم اضافه شده است و درخواست ورود استاندارد به مابقی شهرستان ها برای گسترش فضای خدمت داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های بخش کشاورزی در حوزه های مختلف کرمان ظرفیت های خوبی دارد و انتظار داریم این بخش تقویت شود.

وی ادامه داد: صادرات به برخی کشورها با استاندارد خودشان انجام می شود و اما اگر بخواهیم جهشی قابل توجه در این حوزه داشته باشیم باید تولید و صادرات را استاندارد کنیم و ضوابط و مقررات کشورها در تولید لحاظ شود.

اجرایی شدن آیین نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات/ موسوم به از کجا آورده ای؟!
دنبال کنید

پورابراهیمی تاکید کرد: اگر جایی ظرفیت صادرات با استاندارد ما را دارد ما استاندارد سطح بالاتری را لحاظ نکنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi