سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مادر شهید احمد هاشم‌پور آسمانی شد

به گزارش کرونا از مسجدسلیمان، همزمان با سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) مادر شهید احمد هاشم‌پور از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان پس از سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. زنده‌یاد ماه‌پسند صفی‌پور مادر شهید احمد هاشم‌پور از شهدای گرانقدر شهرستان مسجدسلیمان که از دی‌ماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95961
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

کرونا :

مادر شهید احمد هاشم‌پور آسمانی شد

به گزارش کرونا از مسجدسلیمان، همزمان با سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) مادر شهید احمد هاشم‌پور از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان پس از سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد ماه‌پسند صفی‌پور مادر شهید احمد هاشم‌پور از شهدای گرانقدر شهرستان مسجدسلیمان که از دی‌ماه سال ۱۳۶۵ داغ فراق فرزند را در سینه داشت، پس از ۳۷ در بهشت به وصال او نائل شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد ماه‌پسند صفی‌پور مادر شهید احمد هاشم‌پور امروز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۲ همزمان با دوم محرم در جوار گلزار شهدای کلگه برگزار شد که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این آیین حضور داشتند.

همچنین جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای دلتی نیز در آیین تشییع پیکر پاک زنده یاد ماه‌پسند صفی‌پور مادر شهید احمد هاشم‌پور حضور داشتند.

محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی ارتحال زنده‌یاد ماه‌پسند صفی‌پور مادر شهید احمد هاشم‌پور را تسلیت گفت.

شهید احمد هاشم‌پور فرزند محمدرضا است که در سال ۱۳۴۲ دیده به جهان گشود و در دوران جوانی همگام با دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت.

وی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در عملیات‌های گوناگون از جمله خیبر، بدر و والفجر ۸ حضور داشت و به دفاع از دین و میهن پرداخت.

سرانجام شهید احمد هاشم‌پور در حالی‌که مسئولیت معاون گروهان را عهده‌دار بود در تاریخ ۲۱ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

امام جمعه موقت دهدشت خطاب به شورای امنیت ملی/ طاقت و صبر مردم تمام شده، معاندین را مجازات کنید
دنبال کنید

شهید احمد هاشم‌پور در سن ۲۳ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاکش در گلزار شهدای مسجدسلیمان آرام گرفت.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi