جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها»

به گزارش کرونا از گچساران حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در همایش عفاف و حجاب صنوبرترین صنوبرها در گچساران اظهار کرد: حجاب به عنوان مسئله ای که از زمان وجود انسان و بشریت بوده و هست و خواهد بود، وجود دارد. وی بیان کرد: حجاب یک بعد شرعی، تاریخی و اسلامی دارد و در دوره های مختلف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95673
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش  «صنوبرترین صنوبرها»

به گزارش کرونا از گچساران حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در همایش عفاف و حجاب صنوبرترین صنوبرها در گچساران اظهار کرد: حجاب به عنوان مسئله ای که از زمان وجود انسان و بشریت بوده و هست و خواهد بود، وجود دارد.

وی بیان کرد: حجاب یک بعد شرعی، تاریخی و اسلامی دارد و در دوره های مختلف و ادیان دیگر وجود داشته است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به ایراد دشمنان در خصوص اجرای امورات دین اسلام و روزه تصریح کرد: مسیحت در سال ۶۳ روز روزه واجب دارد روزه ای که در آن نمی توانند همه نوع غذا را استفاده کنند اما اسلام عصاره آسانی و سهل در همه ادیان است.

حجت الاسلام وحدانی فر عنوان کرد: تنها قومی که در بشریت به غیر از فرزندان حضرت ابراهیم پوشش داشتند ایرانی ها بودند.

وی گفت: ویل دورانت می نویسد که جایگاه زنان ایرانی در زمان خشایار شاه اینگونه بود که زمانی در یک مهمانی از ملکه خواستند به میان آنها بیاید امتناع کرد و مقام ملکه را از دست داد.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: در سنگواره ها دقت کنید تمام زن ها در زمان خشایار و کورش همه آنها پوشش داشتند، در تاریخ ایران همیشه زنان دارای پوشش بودند.

حجت الاسلان وحدانی فر بیان کرد: می گویند دنیا پیشرفت کرده و چرا به دنبال پیامبر عربها برویم، مگر پیامبر مسیحت از قوم عرب نبوده است.

وی افزود: چطور کتاب مقدس ادیان دیگر برای شما ایراد ندارد ولی قرآن برای ما ایراد دارد و به ما که می رسد به نوجوان می گویند نماز را به زبان فارسی بخواند، امروز ما دو نوع یهودیت داریم یکی سنتی و دیگری عادی است که در نوع سنتی یک زن حق ندارد روی خود را به برادر خودش نشان دهد.

جوانانی که تنها راه رستگاری خود را در مرگ می ببینند؟!
دنبال کنید

امام جمعه دهدشت ادامه داد: کشیش های مسیحت می گویند یک زن نصفش انسان و نصف دیگر آن حیوان است ولی مسلمانان این را نمی گویند و مقابل آنها اسلامی وجود دارد که دختر پیامبر آن در جلو دیگران سخنرانی می کند و پیامبر آن با زنی تاجر ازدواج می کند، اسلام حقوق خوبی را برای زنان در نظر گرفته است.

حجت الاسلام وحدانی فر اضافه کرد: در برخی از کشورهای همسایه می گویند مسجد نباید باشد و حدود ۶۰ شیعه را در چند ماه اخیر اعدام کردند آنوقت به راحتی برای همجنسگران ارزش قائل می شوند.

وی گفت: امروز شهید مدافع حرم ما که امام و پیغمبر را ندیده به سوریه رفته و بر ای دفاع از حرم حضرت زینب شهید می شود و دشمنان برای بازگرداندن پیکر وی مبلغی را خواستند که مادر شهید گفتند ما یک ریال هم‌ نخواهیم داد.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: اسلام یک دین کاملا سیاسی است امروزه جمهوری اسلامی با همه دنیا مقابله کرده و پای دین و ولایت ایستاده است.

وی افزود: خداوند حضرت موسی را بر ای هدایت قوم فرستاد و تا وی به کوه طور رفت بنی اسرائیل بت پرست شدند، آنها که این همه معجزه از موسی دیده اند به ۴۰ روز نرسیده بت پرست گردیدند.

وحدانی فر بیان کرد: در جامعه، ما محکم پای دین خود ایستاده ایم دشمنان که نتوانستند کاری از پیش ببرند به دنبال برداشتن حجاب از سر زن های ایران اسلامی هستند و زن خانواده را مورد هدف خود قرار داده اند تا شعار خود را بر تخت بنشانند.

حسن نوروزی: مردم،در این روز حماسه تحسین برانگیز دیگری خلق می کنند
دنبال کنید

وی ادامه داد: امروز جمعیت محجبه ترکیه ۳۰ درصد پیشرفت کرده است آنها نگران این هستند که آمار خانم های محجبه غرب نسبت به ۴۰ سال گذشته پیشرفت کرده است و به همین دلیل دشمنان از هیج اقدامی مانند آتش زدن قرآن دوری نمی کنتد، در ۶ سال گذشته هیج کلیسا در جامعه غرب ساخته نشده ولی مساجد بسیاری ساخته شده است.

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 11

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 12

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 13

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 14

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 15

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 16

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 17

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 18

دلیل موضع‌گیری علیه حجاب به روایت امام جمعه کهگیلویه در همایش «صنوبرترین صنوبرها» 19

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi