دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای تامین قیر جهت بازسازی معابر شهری سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اخیرا مدیرعامل بازآفرینی کشور سفری به شهرستان سمیرم داشتند و از محلات بافت فرسوده بازدید کردند تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات زیرساخت ها این محلات انجام شود و در همین راستا نیز دستورات لازم برای تامین قیر رایگان جهت معابر شهر سمیرم و پیش‌بینی اعتبار جاده ارتباطی قلعه به کوشک  داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95640
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

پیگیری برای تامین قیر جهت بازسازی معابر شهری سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده دادگاه بخش پادنا پس از دو دهه انتظار با حضور ریاست کل دادگستری استان اصفهان به بهره برداری رسید تا ارائه خدمات به شهروندان را در دستور کار داشته باشد.

وی افزود: اخیرا مدیرعامل بازآفرینی کشور سفری به شهرستان سمیرم داشتند و از محلات بافت فرسوده بازدید کردند تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات زیرساخت ها این محلات انجام شود و در همین راستا نیز دستورات لازم برای تامین قیر رایگان جهت معابر شهر سمیرم و پیش‌بینی اعتبار جاده ارتباطی قلعه به کوشک  داده شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت:  مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز جلسه ای با فعالان اقتصادی و نمایندگان بازنشتگان  داشتند که در این نشست پیرامون شاکله اصلی برنامه هفتم توسعه بحث و بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دیداری هم با ریاست دانشگاه علوم پزشکی داشتم که در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت شهرستان سمیرم در حوزه بهداشت و درمان و بیان مسائل موجود در این بخش بویژه لزوم پیگیری و تسریع در انجام پروژه های عمرانی، در راستای ارتقاء هرچه بهتر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز و شریف آن شهرستان تصمیمات مقتضی اتخاذ شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi