جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده‌های مدیرعامل مخابرات و دهیاران کلافه از وضعیت تلفن و اینترنت در چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، در ادامه نشست‌های بررسی و رفع مشکلات بخش چاروسا با دعوت بخشدار چاروسا از مدیرعامل مخابرات استان و با حضور دهیاران و مسئولان ادارات این بخش مشکلات مخابراتی بررسی شد. نجیب‌الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تبریک دهه امامت و ولایت و تبریک روز دهیاران عنوان کرد: مخابرات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95256
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

وعده‌های مدیرعامل مخابرات و دهیاران کلافه از وضعیت تلفن و اینترنت در چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، در ادامه نشست‌های بررسی و رفع مشکلات بخش چاروسا با دعوت بخشدار چاروسا از مدیرعامل مخابرات استان و با حضور دهیاران و مسئولان ادارات این بخش مشکلات مخابراتی بررسی شد.

نجیب‌الله ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تبریک دهه امامت و ولایت و تبریک روز دهیاران عنوان کرد: مخابرات زیر بنای اساسی توسعه در یک منطقه است که می تواند سبب پیشرفت در زمینه های مختلف شود.

وی با تقدیر از حضور مسئولان و مدیران کل در بخش چاروسا تصریح کرد: یکی از مسئولان استانی که در برابر مشکلات مردم همیشه پاسخگو هستند مخابرات استان است که از این روحیه خوب پاسخگویی قدردانی می کنیم.

ایزدخواه یادآور شد: خدمات انقلاب به این بخش قابل تقدیر است اما محرومیت و مظلومیت در این بخش بسیار بالاست که امیدواریم با سفر ریاست جمهوری به استان توجهی به این بخش شود و از مظلومیت این بخش کاسته شود.

وی با بیان اینکه از گذشته دور فیبر و کابل های تلفن در این بخش و شهر قلعه رئیسی ایجاد شده اما فرسوده شدند تاکید کرد: قطعی مکرر فیبر نوری در بین مسیر قلعه رئیسی تا دهدشت و کلافه کردن مردم در بسیاری از ماه های سال سبب نگرانی مردم شده که باید کابل فیبر نوری قدیم تغییر کند.

ایزدخواه با بیان اینکه فرسوده بودن کابل فیبر نوری در قلعه رئیسی سبب کند شدن کار اداراتی همچون ثبت احوال، دادگستری و مرکز بهداشت می شود که نیاز به اصلاح مجدد دارد به مشکلات روستاها هم اشاره کرد و گفت: آنتن دهی در بسیاری از روستاها به خصوص کمردوغ، المور و الگن و زیر کل نیاز به توجه دارد.

وی ادامه داد: مشکل فیبر نوری از مرکز شهر تا ثبت احوال بسیار است و مردم در ثبت احوال دادگستری و مرکز بهداشت مشکل دارند که امیدواریم برای همیشه برطرف شود.

وقوع سیلاب در چند شهر استان مرکزی و جان باختن کشاورز 60 ساله بر اثرصاعقه
دنبال کنید

وعده‌های مدیرعامل مخابرات و دهیاران کلافه از وضعیت تلفن و اینترنت در چاروسا 3

این مسئول از قطعی تلفن در مواقع قطعی برق گلایه کرد و خواستار تغییر باطری سایت ها شد.

نریمانی مسئول مخابرات چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه شبانه روزی در جهت خدمات رسانی به مردم تلاش می کنیم و خدمات مخابرات در چاروسا قابل تقدیر است تاکید کرد: مهمترین مشکل در چاروسا فرسوده بودن کابل های تلفن است که نیاز است تغییر پیدا کنند.

معصومی دهیار دشت آزادی در این نشست خواستار رفع مشکل آنتن دهی در روستاهای این بخش شد و بیان کرد: پایه های تلفن در روستاها سبب شد که پس از اجرا شدن طرح هادی در روستاها همچنان در مسیر اصلی قرار بگیرند و هنوز مخابرات نسبت به تغییر مکان آنها اقدام نکرده که امیدواریم در این زمینه همکاری و نسبت به تغییر مکان پایه های تلفن اقدام شود.

دانشمهر مسئول ثبت احوال چاروسا در این نشست به مشکلات مردم در زمینه ثبت احوال که به دلیل قطعی مکرر تلفن و همچنین ضعیف بودن خطوط فیبر نوری اشاره کرد و گفت: کاری که در ثبت احوال چاروسا باید کمتر از پنج دقیقه انجام بگیرد اما ساعت ها به دلیل ضعیف بودن خطوط تلفن و اینترنت انجام می‌شود.

پالار دهیار کمردوغ در این نشست با گلایه شدید از وضعیت اینترنت در آبشار کمردوغ بیان کرد: در منطقه گردشگری که یک قطب در جنوب کشور است اما قطعی تلفن داریم تا چه برسد به اینترنت که وقتی گردشگری حضور پیدا می کند بسیار قابل تامل و تعجب است که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

پالار با بیان اینکه تنها چند روز است که قطعی مکرر تلفن نداریم و قابل تاسف است که روستایی که قطب گردشگری است اما خط ارتباطی ندارد.

اموال بیت‌المال باید به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگردانده شود
دنبال کنید

جاوید دهیار المور و نیک آیین دهیار آبچندار هم از آنتن دهی در این روستاها انتقاد کردند.

امیری مدیرعامل مخابرات استان در این نشست با تبریک دهه امامت و ولایت از بخشدار چاروسا به دلیل پیگیری و هماهنگی برای این نشست تشکر کرد و گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم و سخت گذر بسیار سخت است که در هر منطقه بدون کوهستان خطوط همراه و دکل کمتری نسبت به مناطق کوهستانی دارد که هزینه های قابل توجهی هم نیاز دارد تا مناطق کوهستانی را به خطوط تلفن و اینترنت متصل کند.

وی با بیان اینکه دولت مخابرات را خصوصی کرد و برای درآمد زدایی کار می کنند تاکید کرد: بدترین شرایط برای آنتن دهی در استان قلعه رئیسی و دیشموک است چرا که هم شرایط کوهستانی و هم مسیرهای صعب العبور سبب شد تا هر روزه مشکلات زیادی را شاهد باشیم.

امیری در خصوص قطعی تلفن در ساعت های قطعی برق گفت: باطری دکل ها های مخابرات قدیم و در حال فرسوده شدن بودند که با تلاش همکاران مخابرات باطری دکل ها در حال تعویض هستند و در منطقه چاروسا ۱۳ باطری برای دکل های مخابرات خریداری شده است که در زمان قطعی برق تلفن قطع نخواهد شد.

مدیرعامل مخابرات استان از عملیات اجرایی خط جدید فیبر نوری از دهدشت تا قلعه رئیسی خبر داد و گفت: فیبر نوری از دهدشت آغاز و تا دیشموک ادامه داشته و ۴۸ شاخه دارد که یک پروژه مجهز است و امیدواریم این پروژه فعال تر و هر چه سریع تر تکمیل شود.

امیری همچنین از راه اندازی رادیو ارتباطی که می تواند مشکلات زیادی را در زمان قطعی ارتباط فعال خواهند شد در مناطق چاروسا و دیشموک خبر داد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi